Blauw
Thx. Me2
Hier heeft iemand de cyclops verwijderd:
https://www.instagram.com/p/CH7XFEGrqPS/?igshid=1e64tp97q1swx
Zonder een frame om het datumvenster vind ik het er wat kaal uit zien.
Ik vind het geen verbetering.
Is deze nou echt zoveel dikker? Mensen die het kunnen vergelijken? Prachtige kleur wijzerplaat van een mooi eigenwijs horloge.
Ben ook wel benieuwd naar praktijkervaringen van de SARB017 vs deze modellen.
Op papier een stukje dikker in ieder geval.
Sowieso niet echt fan van glazen caseback op dit soort horloges; zeker met dit soort uurwerken…
Ik ben geen fan van het X logo.
Van 12.2mm naar 13.2mm. Valt wel mee eigenlijk, zeker met het feit dat de SARB al niet echt slank was. In de praktijk merk je geen enkel verschil met de groene Alpinist en deze in ieder geval. Potato potato.
Dat Prospex logo is stom, maar daar ontkomen we niet meer aan. Buiten dat blijft het een Seiko met Alpinist roots en alleen al daarom rockt dit model. En helemaal op een OEM bracelet zoals hierboven,verreweg de coolste combo ooit.
Cool ding wel!
nee, die snap ik bij deze ook niet echt. Ik zou dan in ieder geval een mooi gedecoreerde rotor erin zetten en niks op het glas zetten…
Maar toch wel een cool ding. Ik vond de SARB017 ook echt echt een mooi ding.
Beetje off topic, maar zijn er nog wel ‘gewone’ Seiko’s? Ik heb het idee dat alle nieuwe Seiko’s ‘5’, ‘Pressage’ of ‘Prospex’ modellen zijn (en dit ook op de plaat hebben staan).
Wat is X? Gekke vraag wss
Als je het logo uitvergroot is het combinatie van een naar voren leunende P en iets dat lijkt op een naar achteren leunende S.Soort gestileerde afkorting van Prospex.
Mocht er nog iemand op zoek zijn, betrouwbare winkel.
Graag gedaan
Hij moet echt wel op staal om vol tot z’n recht te komen
dit is een geweldig mooi horloge. ik wil mijn verzameling wat inperken maar als ik dan een horloge zoals deze zie dan slaat de twijfel (hebzucht) weer toe …
Ondertussen al ongeveer een week duidelijk dat er een niet gelimiteerde versie van dit horloge wordt uitgebracht, spb 197 op metalen bracelet voor 770 euro.
Waar het halve internet om vroeg bij de spb089 doen ze nu bij een kleur waar niemand om stond te schreeuwen en dat zo kort na de release van de limited … Logica is ver zoek, maar conclusie is, laat je niet verleiden door feit dat er limited opstaat, wel als het qua kleur uniek en 200 procent je ding is. Ik koop enkel nog een alpinist wanneer die paars of zalmroze wordt.