Kijk, dít vind ik dan weer wel mooi.
En dan met die two tone band van SAT erop:
Blauw en two tone is altijd goed.
Ondertussen wacht @flodinkee nog steeds op bevestiging dat hij hem daadwerkelijk geleverd gaat krijgen…
@Fate_Amenable_To_Change alias FatC combineert het beste van oude en nieuwe werelden. Uitgedost als een Franse boer uit de jaren dertig (u kent de Paturain reclame?) maar dan met een e-sigaret, rijdend in een fonkelnieuwe wagen (op geitenwollen sokken, dat wel), mijmerend over schrijvers van vroeger, daarover op HF schrijvend in bad op een hypermodern tablet (maar dan wel weer eentje die in 1992 hypermodern was), met een stuk ‘echte zeep’. Om daarna dan toch gewoon achter de nieuwste Playstation te kruipen om het allernieuwste spel te spelen, maar wél een spel uit de Middeleeuwen. Knagend op een stuk vlees van de barbecue. Maar dan wel weer een gas barbecue.
Volgt u het nog? Ik ook niet, maar leuk is het sowieso.
@flowert ik hoop dat je er eentje kunt bemachtigen en anders moet je @handavinci even een berichtje sturen voor de mijne. 10% vrienden korting dus dan komt ie op 1600 dollar. Groetjes!
Jongen Ik heb gistermiddag in rapido tempo een Amerikaans postadres voor onze @flowert bij elkaar gehusseld, binnen 10 minuten, maar hij had al nee teruggemaild toen Hodinkee hem vroeg of hij ook een “adress in the states” had.
En nu is het afwachten…hè
Wat een amateur, hee. Alles is te ritselen.
Zoveel mooier inderdaad
Meer “diepte” en door het goud blijft het een Alpinist
Achteraf bezien was dat wellicht iets te voorbarig, I know.
Ik werk met data-analytics platformen en ben voor alle vormen van zinvolle innovatie, dus schoppen tegen de moderne wereld zie je me niet snel doen.
Ook het opkloppen van de waarde van een goed door net te doen alsof het schaars is is geen ding wat ze na 1995 pas hebben uitgevonden. De Beers, bijvoorbeeld, doet dat al sinds 1888.
De entry van vandaag is trouwens een mooie relevante:
https://www.xkcd.com/
Ik denk ook niet dat ze het gaan laten. Maar ik kies er voor om Seiko Limiteds (of wat voor Limiteds dan ook, de HFLE uitgezonderd) niet te kopen.
Da’s een hele aardige. Vroeger hadden winsten, spaargelden en de prijs van geld (rente) nog wel eens invloed op investeringen, en daarmee was er inderdaad sprake van een zekere aandrijving van de economie.
Aangezien winsten op het moment veelal worden onttrokken aan de economie omdat ze biljoenen dollars in paradijsjes parkeren teneinde belasting te ontduiken, zou je kunnen beargumenteren dat onze huidige kijk op winst wel eens een remmend effect op de waardescheppende economie zou kunnen hebben.
Ook denk ik dat neo-Marxisme heel erg verkeerd begrepen wordt. Je moet Leninisme en Stalinisme dan ook niet verwarren met de economische fenomenen die Marx ooit eens begon te beschrijven, en waar sindsdien veel meer inzichten aan zijn toegevoegd.
Nee, ik rijd in fonkelnieuwe sokken in een oud lease-barrel wat al lang in Polen had moeten staan, terwijl ik mijmer over het gebrek aan competentie bij m’n wagenparkbeheerder.
No worries, ik vind de discussie hoogst vermakelijk en ik acht het in het verlengde van het topic
Belastingontwijking bedoel je. Een groot verschil met belastingontduiking.
Ik zou willen dat ik de centjes had om het rendabel te parkeren bij een bank in Trinidad. Ik zou daar dan zes maanden per jaar op vakantie gaan om het rendement te spenderen aan Caribische rum en mooie vrouwen.
Met Seiko in contact treden en vragen of zij deze willen uitbrengen als “Limited Edition for the Dutch Market”
Met een oranje secondenwijzer er op en op de caseback: ‘het kan vriezen, het kan dooien’.
Dat en
Een paar klompen ipv bergen . Klompinist
Prachtig!
En de enige echte blauwe (wel quartz):
Haha, je moet er wel even op klikken maar hilarisch!
Even apart gezet. Dat verdient deze wel. Oké @bertus1987?
Hè?, ik had ook nog gelijk aangegeven de optie open te houden in je antwoord. Probeer ik een keer iets écht bij te dragen aan dit forum, wordt er niet geluisterd. Ik ga maar weer terug naar mijn woordgrappen en tekeningen .
Ik hoop van harte voor je dat je alsnog de Alpinist mag kopen van Hostinkee (@bordewolf: goede! ).
Zouden ze echt een grotere case hebben gemaakt voor deze uitvoering? Zou zonde zijn, maar ook weer prima. Dan hoeft die ook niet op de wish-list.
zo iemand bleek er te zijn. Ik wacht op een verzendbevestiging.