Dat is ook zo, Seiko heeft in Japan maar één jaar garantie en alleen daar geldig. Hun defintitie van ‘worldwide limited’. Iets om rekening mee te houden als je daar iets koopt. USA heeft trouwens ook eigen terms. Nou ja, het komt vast wel goed.
Dat geloof ik gelijk! Ik vind 'm mooi.
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb mijn astron terug na 1,5 week al! Seiko heeft de lunette vervangen en het ziet er nu perfect uit. Toch vreemd dat die vorige door de kwaliteitscontrole is gekomen. In elk geval is het opgelost.
Dat is mooi nieuws. Goed dat je er toch even achteraan gegaan bent, dat soort dingen blijven je storen als je 't eenmaal weet. Nu ziet het er weer als nieuw uit. Genieten maar, want de SSH003 is een knaller. Vind ik.
Deze blijft ook bij mij voor onrust zorgen, misschien moet ik 'm gewoon maar eens proberen. SSE161 eruit, de SSH003 erin … ben wel benieuwd naar het gewicht!
Ik ben even niet in de gelegenheid de SSH003 te wegen want anders had ik dat even voor je gedaan. Maar geloof me dat je het horloge niet meer voelt zodra je ‘m even om hebt, het horloge is zeer licht met een erg prettig draagcomfort. Persoonlijk vind ik de SSH003 de mooiste omdat het qua uitstraling een rustige Astron is met een chique uitstraling.
Dat is juist waar ik een beetje angstig voor ben! Een horloge van een beetje formaat mag je ook wel voelen, vind ik. Ik heb een Citizen (CB5010-81L) redelijk snel weer weggedaan omdat ik geen idee had dat ik een horloge omhad.
Dat moet ik echt wel even aan de pols voelen. Mijn SSE161 net ook even op de schaal gelegd. Ongeveer 160 gram, stuk zwaarder dus … en dat met minder wijzertjes
Vind ik ook. Daarom twijfel ik ook over een titanium uitvoering. Ik ben overigens hartstikke blij met degene die ik nu heb. Dus nog geen echte kriebels voor iets anders …