Hier zeggen ze “Gast, je doet echt geen drol! Biertje?” …
Net trouwens even buiten geweest en de ontvangstindicator staat op ‘Y’ dus ik heb ook gelijk contact gehad met het hierboven. De Astron werkt dus prima.
Hier zeggen ze “Gast, je doet echt geen drol! Biertje?” …
Net trouwens even buiten geweest en de ontvangstindicator staat op ‘Y’ dus ik heb ook gelijk contact gehad met het hierboven. De Astron werkt dus prima.
Mooie techniek toch. Rolex heeft zoiets niet…
Tot nu toe, heeft alleen @HansvV zijn bijdrage geleverd. Nu de rest nog, heb ik toch zo mijn best gedaan
Ik ga er niet aan mee doen, ondanks je inspanningen.
Foto op zijn tijd is prima, zonder dat extra geneuzel.
No hard feelings, this is it.
Is altijd prima toch, je moet het leuk vinden zo niet dan doe je gewoon niet mee toch . Wellicht ben ik gewoon te enthousiast en moet ik mij een beetje koest houden in dit topic:innocent:
een leuke foto moet altijd kunnen vind ik. Zonder welke dwang of keurslijf dan ook. Dus maak wat je mooi vindt en plaats wat je leuk en mooi vindt. Ieder ander doet er mee wat hij/zij wil. Zo is het toch?
Ik zou zeggen, iedereen moet lekker doen waar hij/zij zin in heeft …
Het topic leeft weer een beetje, dat is winst. Vind ik! Enne polsfoto’s zijn ook prima hoor, ik blijf daar zelf gewoon mee doorgaan (ook hier).
Uiteindelijk ging het daar toch om, heb gewoon geprobeerd mijn bijdrage hier te leveren. Maar nooit met dwang of pushen, precies wat @HansvV zegt
Prima toch? Gewoon doorgaan met bijdragen leveren. In welk topic dan ook. Hoe dan ook. Reuring, altijd goed. En morgen van mij weer een nieuwe “sportfoto”.
… doe anders nog even een plaatje van een Astron?
Leuke foto, maar datum klopt niet
Horloge is ook niet meer in bezit. Oude foto.
De datum van die blauwe hierboven klopt hopelijk wel.
Zeker weten, ben er nog steeds verliefd op. 1 klein probleempje, loopt 2 sec. voor. Weet niet hoe deze werkt en hoe ik hem kan synchroniseren met de GPS. Hij is wel consequent met die 2 sec, dus is geen groot probleem, hoef de trein niet te halen.
Doe ik ook nog even een duit in het zakje, met deze Astron
Werkt exact hetzelfde als bij jouw blauwe SSJ013. Knoppie rechtsboven even ingedrukt houden (buiten, met zicht op de hemel…) totdat de secondenwijzer op 12 staat en daarna even geduld hebben. Als 'ie klaar is gaat de secondenwijzer naar de ‘Y’. Of ‘N’ als er geen satelliet in 't zicht was.
Op deze pagina staat onderaan een link naar de gebruiksaanwijzing van de SSE161: Klik (helaas alleen in Engels)
PS Als er langere tijd geen synchronisatie is geweest kan het zijn dat 'ie voor of achter gaat lopen, net zoals elk ander quartzhorloge. Dus dat je er twee seconden ‘naast’ zit kan zomaar gebeuren. Als je ze beide hebt gesynchroniseerd zouden ze exact gelijk moeten lopen. Is dat niet het geval kan het ook nog zijn dat de secondenwijzer iets verschoven is. Ook dat is zelf oplosbaar, even een resetje doen. Staat allemaal in de gebruiksaanwijzing.
Even gedaan, pfff dat ging wel heel erg snel. Loopt tot op de sec. gelijk met de atoomklok . Was eigenlijk gewoon te lui om de gebruikaanwijzing te lezen, dacht ach die 2 sec. Maar geeft toch uiteindelijk een fijn gevoel
Voor alleen de tijd heeft 'ie maar één satelliet nodig, als je ook op zoek gaat naar de tijdzone 3 of meer en dan duurt het hele gedoe wat langer. Dan moet je ook het knoppie even wat langer ingedrukt houden. Ook dat staat keurig in de gebruiksaanwijzing.
… een Astron GPS hoort exact op tijd te lopen!
Anders kun je net zo goed een Rolex kopen.
Gaat er iig 1 Astron mee naar Kreta en wellicht nog een paar anderen
Ik vind het wel een leuk idee ook al zijn er al veel andere “thema topics”. Word mijn inzending nog over het hoofd gezien ook…
Dan past mij niet anders dan mijn nederige excuses aan te bieden, hoe heb ik deze over het hoofd kunnen zien . En zaten we beide ook nog in een toffe sport. Wat in essentie geen verdedigings sport maar een aanvals sport is.
. En altijd heel belangrijk, ook bij krav maga altijd op beide beentjes blijven staan
edit: dan moet jij Wing Chun zeker wel kennen