Seiko Astron only (Deel 1)

De pic-of-today. Denksport. Deed ik vroeger veel. Deze foto toont een herhaling van mijn match tegen Kasparov destijds. Het ging er ruig aan toe. Het was een slagveld. Maar hij won.

6 likes

Prachtig :wink:

Wat een wijzerplaat :drooling_face:, mooie foto’s :wink:

Cool man :wink:. Ik heb jammer genoeg alleen cafe sporten gedaan :yum:. Golfbiljard en darts, het eerste competitie maar darts in cafe verband dus niet echt echt beoefend :blush:

1 like

Maar @fredpanarai1 speciaal nog eens van onder het stofgehaald voor uw thema :blush:.

4 likes

Dag van de arbeid vandaag in België dus een dagje verlof :kissing_closed_eyes:

5 likes

A shot in the dark

2 likes

Een nederlandse trap in België :wink:

Astron in de appelboom.

5 likes

dat wel, maar welke sport is dat dan?

Wie de meeste appels kan plukken die heeft gewonnen :joy:

2 likes

Ga wel naar de sportschool.

1 like

Betwijfel of @fredpanarai1 deze goedkeurt in het kader van de toonjesportfototoestand

1 like

Leuke foto! :star_struck:
Gewoon je eigen foto’s blijven plaatsen, je hoeft echt niet met een of ander thema mee te doen. Het is hier Astron only, niet thema only … :wink:

2 likes

Toffe foto Hans :+1:, maar is je toen niet verteld dat je de avond daarvoor niet moet zuipen, betaal je de volgende dag het gelag :wink:

1 like

Leuke foto Glenn :+1:, nu ik dat zie bedenk ik mij dat ik dat ook heb gedaan. Spelen in de derde divisie, kon er geen hout van. Maar de biergame achteraf was nog het leukste, alleen dronk ik als een van de weinige geen alcohol en al zeker geen bier :wink:

1 like

Afgekeurd!!!, straks wil je ook nog tikkertje als sport laten zien :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar he, dit is Seiko Astron only he. Zie ik toch een Astron in de boom hangen, dus mag wel in dit topic, alleen past het niet in het thema :wink:
Morgen even naar de sportschool met je Astron :smile:

1 like

Heb ik gisteren toch al gezegd, het is totaal vrijblijvend. Jij wilde wat leven in dit topic, dus heb mijn bijdrage geleverd :innocent:

Fijne avond Astron liefhebbers! :beers:

7 likes

5 likes