Heb jij bewust deze uitvoering gekozen of bijvoorbeeld nog overwogen om de uitvoering met de rode accenten te nemen? De SBXY017 als ik me niet vergis, deze …
(Plaatje via Google geleend)
Heb jij bewust deze uitvoering gekozen of bijvoorbeeld nog overwogen om de uitvoering met de rode accenten te nemen? De SBXY017 als ik me niet vergis, deze …
(Plaatje via Google geleend)
Die is mooi misschien net iets mooier met de rode accenten maar stond niet op de site van sakura. Die ik heb was op voorraad.
Edit: zie dat die nu wel op voorraad is.
Nog één voor Ferry dan. Op de bowling van Scheveningen waren we destijds een geducht team in de horecaleague. De ballen gingen alle kanten op. Op een gegeven moment werd ons de vraag gesteld of we ook interesse hadden in andere sporten. Vreemd toch?
Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Toffe foto!
Gaaf horloge, maar zit die band lekker zo strak?
Valt mee heb hem toch niet iedere dag om.
Je zou ook een cosmetische polsverkleining kunnen overwegen
Bij mij is alles dik en groot
Bij een te strakke band zou ik dat ook niet doen
Heb het bandje op maat laten maken toen ik het had besteld. Want dat is altijd een probleem als ik horloges koop, altijd te klein.
Mijn sport is buiten wandelen, met een golftas op de rug. Jaja @fredpanarai1, … om de zoveel meter sla ik tegen een golfbal voordat 'ie in een cupje verdwijnt. Klinkt simpel maar dat is het niet.
Het is wel een beetje jammer dat het al vanaf oktober regent, dus er komt nu nog niet veel van terecht. Ik ben een mooiweerspeler. Nu de lente eindelijk lijkt aan te breken (hoewel, het begint hier net weer te regenen) ga ik weer fanatiek de weide in! Gisteren weer aardig op mijn niveau gespeeld na anderhalf jaar gekwakkel met blessureleed. Dat was even lekker. Biertje erna op het terras, grote blij.
Niet echt.
Ik vind ze gewoon ontzettend grappig. Ben een beetje een fan, vooral van die kleine … van Bob “more childish and immature than most of the other Minions”.
Oh enne alle Minions die ik in huis heb zijn cadeautjes van dierbaren die weten dat ik er hard om kan lachen. Vind ik leuk! Er zit ‘een setje pluche’ op de bank in de woonkamer, die ook regelmatig de polsfoto’s verstoren.
Ah oke , ja ik mag toch wel zeggen dat ik er redelijk goed in was. Ik won op mijn 10jaar van volwassenen die dat wel al even deden
, alsook met biljard. Zo heb ik er eens voor gezorgd dat ik op mijn 13 jaar een ploeg die in het zelfde cafe speelde als ons laten stoppen met biljard
. We speelde in dezelfde divisie maar wij meer om het plezier en zun voor de beker. Er kwam een moment dat ze de finale mochten spelen als ze de volgende wedstrijd wonnen en dat was tegen ons. Dus wij zeiden je krijgt de punten zoizo we gaan ons gewoon amuseren en dat was goed voor hun. Een week voor de match waren ze plots heel boertig tegen ons aan het doen. Jullie kunnen er niks van, wij winnen met onze ogen dicht van jullie prutsers en nog veel meer. Dit konden we niet laten gebeuren dus we speelde de match en het stond 4-4 dus ik moest als 13jarige de laatste match voor 2 punten spelen. En ik heb toen 2x gewonnen tegen hun beste speler, ze hebben hun stok uit elkaar gedraaid en zeiden wij stoppen ermee. Effectief hebben ze nooit meer gespeeld ook niet ergens in de buurt
. Sorry dat wilde ik even kwijt