De gelijkenis is treffend, het uurwerk van deze tijd. Mooi gedaan! Datum had van mij achterwege mogen blijven, dan was 'ie helemaal on par geweest. Oh en dat gekke witte lumedingetje op de secondenwijzer. Designfoutje.
Ohhhh, zooooo blij! Ik blijf er naar kijken. En ook erop trouwens. Nog niet erin. Maar zonder gekheid: deze beantwoord prima aan de uitgangspunten van mijn zoekprofiel: een net vormgegeven ding, niet zo dik, ligt fijn rond de pols enz. En je kunt er heel duidelijk op zien hoe laat het is. Ben ook nog benieuwd naar de titanium SSH003. Zag meen ik dat @daffie er ooit één had. Maar weer weggedaan geloof ik. Doe je dat, met zo’n mooi klokje?
Die is wel wat drukker, maar ook eentje waar ik met een schuin oog naar kijk. Hoop alleen niet dat 'ie net zo licht is als de Citizen, want dan is het niks voor mij. Weet ook niet of ik de polished links op de band erg kan waarderen, maar goed eerst maar eens in 't echt bekijken. Die ga ik niet op de gok kopen.
Stond tot vorige week bij Jaap (@SuperC) te koop volgens mij. Toen jij er aan de koffie zat met de SSE161 was 'ie net verkocht. Geen idee wie er nu mee rondloopt.
Van mij voorlopig niks te vrezen trouwens.
Ik ben gelukkig met wat ik nu om de pols heb …
Stond er tot vorige week eentje bij Jaap. Dacht meteen aan jou, maar als jij 'm al vorig jaar via MP hebt verkocht kan 't ook zomaar een andere geweest zijn. Er zijn meer horloges die Astron heten …