Seiko Astron only (Deel 1)

nu wil je té graag een veer in je dinges hebben. Zijn gewoon jampottenbodems hoor, beetje nageslepen

1 like

Hahaha, was jij niet degene die dit vorig week schreef:

Dus. :sunglasses:

Ik vind het overigens serieus gaaf bij dit horloge. Het heeft een bijzonder effect, zeker ook door de aanzienlijk dieper liggende wijzerplaat en met markers die erboven lijken te zweven enzo. Lekker!

1 like

Mozes knetter: ik weet gewoon niet meer wat ik schrijf! Dat moet de leeftijd wel zijn. Zodra je de 110 begint te naderen kan er verweking van bepaalde delen optreden naar men zegt.

1 like

7 likes

7 likes

:satellite::artificial_satellite: … blieb, blieb!

@Tonnieb, waarom heb jij eigenlijk twee extra knopjes (links) tov. de andere die ik voorbij zie komen? Vast meer functies, maar zie zo snel even niet wat. Oh wacht! Stopwatch?

5 likes

Interplanetaire intercom?

Death Star Reset?

2 likes

:joy:

Of is @Tonnieb eigenlijk een soort van Buzz Lightyear …

toy-story-buzz-lightyear

Extra buttons Seiko Astron, … lets go to infinity and beyond!

2 likes

Haha mooi. :sweat_smile:

Ja stopwatch…:grin:

1 like

hij wil zo te zien wel weer lichttherapie Remco!

Krijg hem (met dit weer) niet voller, moet hem eigenlijk even een paar uurtjes onder een ledlamp leggen maar ja dan moet ik hem afdoen. Dan voel ik me zo alleen … :see_no_evil:

2 likes

als je gewoon je arm een tijdje uit het raam steekt wordt die ook gelijk bruin. Overigens gaat de mijne in dit (buiten-)licht gewoon naar vol, en blijft daar ook op staan. Batterijtje nog wel goed?

Ja lekker. Heb je al naar buiten gekeken?
Corrie is een beetje druk … :wink:

Ik ben met dit weer (te)veel binnen en als buiten, dan zit 'ie onder de mouw. Vandaag ook thuiswerkdag, tja.

Maar goed, daar gaat 'ie …

:beers:

3 likes

spannuuuund

1 like

Ben benieuwd of het daadwerkelijk heeft geholpen.

1 like

Mijn ervaring is, dat zonlicht veel sneller oplaad dan kunstlicht.

1 like

Ook mijn ervaring is zonlicht het beste en snelste.
Één dag op de vensterbank, bewolkt of niet, zie ik gelijk resultaat.

1 like

Ik heb hem weer omgedaan toen ik bij Seiko het volgende las:

Dus ûh, even twee dagen zonder de Astron aan de pols :see_no_evil: … haha, not! Dan blijft het metertje maar lekker halverwege, want zo lang zonder horloge trek ik niet. Ik ben inmiddels (ook) een #AstronAddict geworden. Het ding moet gedragen worden!

Ik heb er verder trouwens helemaal geen last van, ja @HansvV was me aan het opjagen met zijn “lichttherapie”. Mijn Astron loopt verder prima en maakt ook keurig contact met de satellietjes, als ik buiten ben, en de voeding werkt ook gewoon anders was het kokkie al stilgevallen … :wink:

Zodra dat er weer is, ga ik gelijk met korte mouwtjes naar buiten! Eerst Corrie even het land uitschoppen.

3 likes

:artificial_satellite:

5 likes