Seiko Astron only (Deel 1)

Oeps, liet net een boertje. Helemaal vol

2 likes

Dat vermoeden had ik al. Vandaar ook dat ik het Ali LED-lampje - wat op de foto hierboven staat - al snel aan de kant heb gegooid en op kantoor even een daglichtlamp (6000K) heb aangezet. Ook dat ging me nu even niet snel genoeg, ik ga er morgen wel even mee naar buiten … :wink:

AcceptableHauntingHerald-size_restricted

… zo zie je maar, één serieus antwoord kan al voldoende zijn!
:joy:

2 likes

een goede indicatie of het licht goed is om je horloge op te laden is hoe snel en hoe fel je lume er van oplicht.

Kijk je wel uit :nerd_face:

1 like

Ik welk geval een ‘blacklight’ lamp het beste zou zijn.
Klopt dat? Die heb ik nl. ook nog liggen … :flashlight:

Oké dan! In de vensterbank … :wink:

4 likes

En volhouden door er niet aan te komen.
In ieder geval totdat het “zonnetje” onder gaat.
D’r is helemaal geen zonlicht te zien, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker!

Ik heb in het afgelopen uur wel al drie keer gekeken of het wijzertje van plaats veranderd, ontzettende nerd dat ik ben. Ik weet 't, zo snel gaat het niet. Tjonge jonge … :joy: :beers:

3 likes

Zou kunnen, maar ik verwacht er niet echt veel van met een blacklight. Het zal ook afhangen van de configuratie van die cel. Gewoon de vensterbank, dat loopt prima.

1 like

Inderdaad lekker naar buiten laten kijken🧐 werkt t beste

1 like

…kan natuurlijk ook zijn dat het wijzertje gewoon vast zit?!

1 like

YES! :partying_face:
Het wijzertje is een klein tikje verschoven richting ‘helemaal vol’, feest …

party-37

De zon is onder en de Astron zit alweer om de pols, wel met een procentje of twee extra energie. Jippie. Moet 'm eigenlijk een keer een dagje in de vensterbank zetten, vermoed dat 'ie dan volloopt tot 100%. Na de bruinebroodsweken! :wink:

2 likes

5 likes

ik zeg nix

1 like

ik zie hem anders niet om je pols zitten bij dat dansje

Ik zit nu ook bij de 50% accu percentage. :partying_face:

4 likes

Toch maart even provisorisch bij het raam geplaatst om wat zonlicht op te vangen.

2 likes

Na 4 uurtjes achter het raam is het weer opgeladen. :grinning:

4 likes

Thuis schijnt de zon, heb ik me laten vertellen …
Maar ja, ik ben niet thuis. :wink:

3 likes

Ik zit nu ook niet thuis, gewoon op kantoor.
Vensterbank is er niet, dus maar een doosje op de verwarming gelegd en daar boven op de Astron.

Moet wel zeggen dat ik vanochtend pas zag dat het niet “vol” was. Gisteravond weer een handmatige update gedaan. En dat het nu relatief weinig zonlicht vangt, resulteerde in een niet volle status.

Ik denk dit weekend proberen om het niet te dragen en een hele dag thuis op de vensterbank laten liggen. Dan moet het wel 100% vol geladen zijn.

1 like

Als ie op 50% staat is dat toch niet erg? Kan nog zat vooruit dan …
Laad m zelf bij als ik auto rijd, laat m dan meekijken :joy:

1 like