Seiko Astron only (Deel 1)

Ik zit nu ook bij de 50% accu percentage. :partying_face:

4 likes

Toch maart even provisorisch bij het raam geplaatst om wat zonlicht op te vangen.

2 likes

Na 4 uurtjes achter het raam is het weer opgeladen. :grinning:

4 likes

Thuis schijnt de zon, heb ik me laten vertellen …
Maar ja, ik ben niet thuis. :wink:

3 likes

Ik zit nu ook niet thuis, gewoon op kantoor.
Vensterbank is er niet, dus maar een doosje op de verwarming gelegd en daar boven op de Astron.

Moet wel zeggen dat ik vanochtend pas zag dat het niet “vol” was. Gisteravond weer een handmatige update gedaan. En dat het nu relatief weinig zonlicht vangt, resulteerde in een niet volle status.

Ik denk dit weekend proberen om het niet te dragen en een hele dag thuis op de vensterbank laten liggen. Dan moet het wel 100% vol geladen zijn.

1 like

Als ie op 50% staat is dat toch niet erg? Kan nog zat vooruit dan …
Laad m zelf bij als ik auto rijd, laat m dan meekijken :joy:

1 like

D’r is helemaal niets mis mee, ongeacht wat voor batterij status het heeft. Zolang mijn Astron maar loopt.

Maar de nerd :nerd_face: in mij wil graag dat de ASTRON 100% volgeladen is.

2 likes

8 likes

De eerste zonnige dag van februari en een paar uur in de vensterbank levert het volgende beeld op.

Vol!
Jippie … :beers:

7 likes

Ja, zonlicht gaat als een malle…:+1:

1 like

…ga natuurlijk niet zeggen: zei ik toch? Tuuuurlijk niet! Hè, lekker vol, fijn gevoel. Was het wijzertje toch nog in orde

1 like

Durf het bijna niet te zeggen, maar het wijzertje halverwege vind ik wel een teken van leven. Een beetje onbalans, lang niet gek. Het goede nieuws is trouwens dat het wijzertje alweer een stukkie ‘teruggelopen’ is. Kennelijk moet 'ie nog iets langer in de zon staan. Dat komt nog wel, voor nu weet ik dat het werkt. Morgen wordt weer een grijze dag. :snowman:

Ik ben trouwens ook een soort van nerd, maar kennelijk niet zo erg als @Maximliu:wink:

4 likes

klopt wat je zegt, aannemende dat de batterij goed is. Dat even teruglopen deed de mijne, die uit de kluis kwam, kort na aanschaf ook. Maar na een dagje in de vensterbank staat hij nu al dagen, om de pols, continu op “vol”. Nog even doorladen dus. Net een hondje wat je net hebt en dat nog moet doorkrijgen wie de baas is en wat die wil. Soort van.

1 like

Zonder plaatjes is het niet waar …
Wat ik eigenlijk wil zeggen, tijd voor een foto! :beers:

2 likes

het idee alleen al dat ik dáár ook maar in de verste verte onwaarheden over zou delibereren is abject infaam. Zie voor uzelf

6 likes

Ik heb een rubberen band van Barton. Is na een klein half jaar bijna dagelijks dragen wel aan vervanging toe. Of ja eigenlijk is de hele band nog perfect, behalve het gaatje waar ik de ‘doorn’ in steek, die is ver kapot.

1 like

Weekend astron…:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Een fijn weekend gewenst iedereen. :artificial_satellite:

3 likes

Fijn weekend.

5 likes

Fijn weekend!
:satellite::artificial_satellite:

:beers:

6 likes