Seiko Astron only (Deel 1)

incoming naar het schijnt

5 likes

Naar het schijnt ?

je weet zoiets altijd pas zeker als je hem in de hand hebt

Wanneer is de verwachte aankomst van deze schoonheid?

Nou inderdaad!
Dit is er wel eentje voor een zonnebril volgens mij … :sunglasses:

Lekker fris in ieder geval, ben benieuwd hoe deze je gaat bevallen.

ergens midden volgende week. En maar achter de voordeur liggen. En de hond op een afstand houden anders schrikt de bezorger

hij is op de pols wat “rustiger”. Voor de zomer, lekker bruine arm, altijd dat wijzertje HELEMAAL VOL, en dan maar zo’n beetje langs de vloedlijn heen en weer lopen, met je arm wat eigenaardig naar buiten gedraaid zodat iedereen…

1 like

mr+bean+beach

… wegrent! :joy:

2 likes

nou ja: hij hoeft zijn buik nog niet in te houden

1 like

Zo gewoontjes … :wink:

4 likes

istienoualweerbijnaleeggelopen???

2 likes

Dat is een voordeel als je er meer hebt, alle tijd om te laden

3 likes

… solar power to the max! :sunny:

De zon schijnt, jippie. Meteen de Casio ook even wat prik geven.
Staat ook al jaren in 't midden. :joy:

6 likes

Goed bezig! :sunny:

1 like

Zag in het mm gedeelte dat je ook een mm200 had/hebt?

Heb drie keer de SPB077 gehad en nog steeds heb ik er een zwak voor, één keer de SPB097 en ook de ‘nieuwe’ de SPB187 heb ik ook een tijdje om de pols gehad. De oude zijn leuk, door de pijlwijzer (moet je van houden). De nieuwe is een echte dikke duiker die richting de MM300 gaat qua gevoel. Seiko maakt tegenwoordige mooie duikers. Vind ik.

1 like

Ja eens…had de zwarte, de great bleu hole en nu nog steeds de Twilight. Had m te koop gezet…maar kan er geen afstand van doen…

1 like

Dat snap ik wel, de Twilight (097) is een prachtige uitvoering!

Ik heb mezelf een hele tijd geleden voorgenomen dat ik maar één horloge kan dragen en dus ook maar een, hooguit twee ‘wat duurdere’ horloges in huis wil hebben die ik draag (bij voorkeur één quartz en een mechanische). Dat dwingt me ook om af en toe horloges te verkopen die ik eigenlijk wel zou willen houden. Soms kriebelt het ook gewoon, dan moet er weer iets anders komen. Flipperitus … :see_no_evil: :wink:

Ja ken dat…blijf er mee bezig. De Astron heb ik nieuw gekocht, puur vanwege formaat en cleane dail. Maar de 200 blijft ook heb ik besloten :slightly_smiling_face:

1 like

#AstronSpam
:artificial_satellite:

5 likes