Gefeliciteerd met je NA!
Welkom in de astronomie club.
Dank, het voelt astronomisch, dat wel. Maar een lekker rustig model dit, precies wat ik zocht.
Zolang je jezelf maar geen astroloog noemt
Beduidend verschil in dail.
De Seiko straalt rust uit en de Citizen is erg goed gevuld zeg maar.
Mwah, moet toch kunnen? Astraal ingestraald dan maar
Zo dat heb je snel gefixt!
Sommigen trainen jaren om astronaut te worden maar astrofiel gaat sneller. Zit vooral eerst in je hoofd én je portemonnee. Daarna alleen nog maar in het eerste.
Hahahaha, nou mijn hoofd is al volledig astro(vul maar in).
Alleen is m’n portomonee nog hier helemaal waar die wezen moet. Hopelijk snel hahaha.
Komt vanzelf weer goed doorgaans. En dan gauw op voor de volgende
Iemand met een 16,5/17 cm pols en een 42,7mm astron?
Ben benieuwd hoe dat staat. Bijvoorbeeld in vergelijking met mm200.
Asking for a friend.
Friend likes…
Zo gezegd, zo gedaan …
Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier!
Hij’s gaaf hè?
Die Citizen heb ik ook gehad, dezelfde uitvoering in ‘t blauw. Ook een mooi ding! Ik kon alleen niet wennen aan het gewicht. Was me niet zwaar genoeg. Zo’n maatje mag ook wel wat wegen, vind ik. Ik had af en toe het idee dat ik vergeten was ‘m om te doen.
Ik weet alleen dat er 10 jewels in zitten en 5 motortjes. Althans in die van mij.
…maar dan keek je weer even op je pols en hup: d’r wassieweer. Ik ben wel tevreden met m’n Astron. Maar ja: what’s next??? Die Stephannl hierboven laat zien is ook niet verkeerd. Ik zal denk ik nog wel eens voor een titanium gaan. Dat vind ik juist wel fijn dragen. Voordeel van de 161 is dat het staal niet zo hopeloos glimt, maar een mooi rustig glansje heeft. Lijkt bijna wel Ti
Leuk artikel over de geschiedenis van de Astron, de speciale editie en de ontwikkeling van de type movements.
Heel interessant! Seiko is altijd wel on top of their game!