Seiko Astron only (Deel 1)

Dat is juist waar ik een beetje angstig voor ben! Een horloge van een beetje formaat mag je ook wel voelen, vind ik. Ik heb een Citizen (CB5010-81L) redelijk snel weer weggedaan omdat ik geen idee had dat ik een horloge omhad.

Prachtig horloge, ‘Super Titanium’ (zoals Citizen dat noemt) en daarmee licht op de pols. Té, … wat mij betreft.

Dus ik moet eerst eens even gaan passen. :wink:

1 like

:sunny: :artificial_satellite:

3 likes

Vandaag weer deze

3 likes

Beetje jammer een omega hier​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Goede combi, F1 weekend :checkered_flag:

1 like

Dan zou ik ‘m inderdaad eerst even gaan proberen want het horloge is echt zeer licht.

1 like

Ga ik een keertje doen! Dank je.

@Piede, ben je verdwaald of is het bij jou ook 1 april?
Best een mooie MoonSwatch maar je laat 'm zien in het “Astron only” topic. :joy:

1 like

Uuhm. Ja, dat is een 1 april grap :roll_eyes::rofl:

2 likes

:sunny:: :artificial_satellite:

4 likes

Ik heb ‘m vandaag voor je kunnen wegen :slight_smile:

4 likes

Dank je wel! Top.

Dat moet ik echt wel even aan de pols voelen. Mijn SSE161 net ook even op de schaal gelegd. Ongeveer 160 gram, stuk zwaarder dus … en dat met minder wijzertjes :sunglasses:

2 likes

Een beetje klok moet wel wat gevoel aan de pols geven toch?.

1 like

Vind ik ook. Daarom twijfel ik ook over een titanium uitvoering. Ik ben overigens hartstikke blij met degene die ik nu heb. Dus nog geen echte kriebels voor iets anders … :innocent:

Het went snel zo’n licht ding om je pols.

3 likes

Deze aangekocht…:grin:

10 likes

Deze had ik…

4 likes

Ik heb van deze week nog naar de witte uitvoering gekeken. Ben zo aan het twijfelen tussen astron en gs.

Lekkere uitvoering … :star_struck:
Veel draagplezier!

1 like

Dank u…:grin: