Kan ie er weer tegen
Wat kost nou zoiets als ik vragen mag?
75 euro.
Maar inderdaad, Astron is van 2016.
Kan hij voorlopig weer veilig mee de diepte in.
Nou ja…
Dieper dan 1 meter ga ik niet…
Das geen geld , altijd weer fijn als ie weer in orde is.
Heb de mijne nog nooit op WD laten checken, beetje vergeten, de duikers wel.
Donderdag, sorry!
… maar goed vandaag uit het donker gehaald en inderdaad: Alles stond keurig stil (‘slaapstand’). Bij het ontwaken springt eerst de secondenwijzer naar de juiste plaats en gelijk tikken, vervolgens draait de minutenwijzer rond (… en rond en rond) totdat de juiste tijd gevonden is en daarna doet de datumschijf dag voor dag zijn ding. Leuk!
De eerste zes seconden van dit leuke schouwspel:
Overigens, ik heb hem op 11 juni om 12:00 weggelegd. Aan de wijzers/datum te zien is 'ie op de 14e om 13:45 (of 01:45) in de slaapstand geraakt. Dus na drie dagen.
Wat op zich best wel raar is! Zeker de Engelse versie is nogal uitgebreid en alle functies staan tot in detail beschreven, behalve dus deze slaapstand. Maar goed, wie legt dit ding nou in het donker als je hem eenmaal hebt? Wakker blijven!
Dit is toch ook wel een héle fijne uitvoering hoor! Pfff.
Welke is voor jou eigenlijk de ‘mooiste’, deze of de witte?
Blijft zo’n gaaf horloge
Deze…
Ben mezelf aan het overtuigen de “witte” te verkopen.
Die ga ik niet meer dragen als “deze” er weer is.
Liefhebbers ?
Ik denk dat ik er hetzelfde inzit. Ben sowieso meer een fan van donkere wijzerplaten. Dus ûh …
… ja, maar dan de donkere variant! Smaakdingetje.
Succes met de verkoop. Moet lukken want zoals ik al schreef, het is een héle fijne uitvoering. Vind ik.
Ja die donkere is zeker heel mooi.
Voor ieder wat wils…
Zo is het
Waarom saai? Verveel je je?
Toch minder mooi die nieuwe. Vergeleken met de oudere modelen
Als ik niet al een mooie Astron zou hebben zou mijn keuze zijn, de 017 of de 013. Maar ja, ik heb al een mooie. Die ik overigens veel te weinig draag! Ik heb mijn Squale alweer een paar uurtjes om …
Dit is ook een heel andere lijn, geen GPS maar radio controlled. Daardoor ook prijstechnisch een stukkie interessanter.
Dat is ook weer waar en ze zijn wat dunner en kleiner.
Ik vind dit echt een geweldig horloge! Is dit de SSH021J1?
Misschien moet ik ook maar is aan de astron vind ze echt heel mooi.