Ja, die heb ik ook al voor 3 horloges. Bevalt goed. Maar aangezien ik twee horloges meeneem, straks en er altijd één om de pols zit, leek me dit wel handig, voor op reis.
Dat is ook een mooie kleur!
Ben benieuwd naar de grain. Of deze hetzelfde is als op die duurdere van mij.
Ben benieuwd naar een scherpe foto als hij straks op een horloge zit.
Ja, dat is dus een combinatie van het licht hier en een matige telefooncamera. Het bandje is gekocht als zwart.
Hier zie je wat beter hoe ie eruit ziet en aan een horloge.
Nou da’s duidelijk…
If it walks and talks like a duck…
Ik denk dat deze hetzelfde is als die van mij. Dan heb je een fijn bandje voor weinig.
Ik vind het wel fijn dat het knopje van de quick release pushpins een beetje verzonken zitten in de gleuf van het bandje. Voorkomt plotselinge narigheid.
Ja? Nou ja, Ali, dus.
Ja, je moet 'm idd echt met je nagel bewegen.
Ik was dus vanmorgen enthousiast begonnen met mijn Astron, maar ik kom de dag gewoon niet meer door zonder mijn prachtige Matic ‘Thalassa’ … en dus maar weer gewisseld! Vermoeiend.

Als je bij de eerste foto had geschreven “blauw” had ik je ook geloofd.
Gevalletje ‘witbalans’ …
Even m’n andere favoriete merk… Lekker aan het koken, onder het genot van een ijskoude…
Goed weekend, iedereen!
Sjips! De #vrijmibo gemist … ik dacht ook even dat ik 't meest van FP1, van de formule 1, ook zou gaan missen. Maar de vlag is al een tijdje rood want de CCTV is dood (… jaja, een rijmpje
).
Fijn weekend Skûwàlisti!
Bandenswapje naar mijn bespoke Erika’s MN.
Love it!
@Fargo, kun jij als het een beetje donker is eens een kiekje maken van de lume? Ben benieuwd hoe de bezel er uitziet!
Here you go
Hij blijft niet lang overigens, lume is vrij snel op heb ik t idee… Bij mijn Seiko Turtle was die langer aanwezig.
Gaaf. Thanks!
Vind zelf de lume van Squale ook niet heel erg spannend. Bij mijn Matic zijn het alleen de wijzers die ‘iets’ doen, de markers doven heel snel uit naar een minimale lichtopbrangst. Bij de 1521 was 't nog wel aardig. De lume bij Seiko is meestal wel top, is mijn ervaring.
is geweldig! Maar goed, zij hebben niet die Von Buren case en Squale maakte eerder duikershorloges dan Seiko. Ja enne Squale is natuurlijk gewoon Squale!.
Hey, is dit een nieuw model met opgelegde markers?
Dit is zo bij de cosc versie.
Yes!
De COSC uitvoering heeft nog een paar verschillen tov de ‘normale’ 1521 …
Er zijn daarnaast onlangs nog vier nieuwe uitvoeringen op de markt gekomen. Meer info (uiteraard) bij Squale zelluf:
Wel grappig trouwens dat ze bij Squale de COSC als ‘be reliable’ hypen, waarmee je dus zou kunnen lezen dat de klassieke 1521 niet betrouwbaar is. Lekker is dat. Je zou 'm maar hebben!