Seiko Astron only

Inderdaad…

8 likes

11 likes

Laat ik hier maar ook meedoen met mijn Astron, wie weet heel snel nog een andere erbij :wink:

8 likes

Wanneer kan je m verwachten ?

Heeft @junior hem nu toch alweer verkocht?

2 likes

:thinking:

Ferry had 'm al hè …
:beers:

2 likes

Had ik totaal niet gezien. Gelukkig maar.

2 likes

Ferry heeft net beloofd dat hij hier wat vaker langs gaat komen en binnenkort hier zelfs een Astron-thema gaat initiëren. Toch @fredpanarai1? Leuk, wat leven in de brouwerij … :wink:

2 likes

Ja, ik zag jullie communicatie daarover. Beter wellicht om de Astron-zaken in het Astron-topic te laten. Straks mag je misschien zelfs je pols er niet meer laten zien! Gekker moet het toch niet worden.

3 likes

Polsfoto voor de sfeer … :artificial_satellite:

controlling-laugh-laughing

5 likes

Gefeliciteerd! Ziet er top uit :ok_hand:

1 like

Ik heb een foutje gemaakt, ik heb de 100 anniversary van het merk Seiko besteld waar er maar 1000 van gemaakt worden wereldwijd, word in Juni geleverd

1 like

Er zijn kennelijk meerdere gelimiteerde series met een ode aan ‘Kintaro Hattori’, de oprichter van Seiko. De eerste en laatste foto die jij hiervoor liet zien zijn van de 160th anniversary (ref. SSH073J1). Zie je ook in het deksel van het doosje staan. Ook tof!

Volgens mij heb jij de SSH156J1 besteld … :thinking:
Alleen, jeetje … nog wachten tot juni? Twee maanden voorpret! :partying_face:

1 like

7 likes

6 likes

Nu je “ons geheimpje” hebt vrijgegeven kun je hier ook wel even een plaatje plaatsen Ferry! Het is tenslotte een der fraaiste Astrons ever, de SSE161…

Veel draagplezier! :beers:

4 likes

Dat zijn ware vrienden die een geheim voor zich kunnen houden :+1:, en natuurlijk hoort deze ook hier thuis. Maar alleen is maar alleen dus dan maar beide Astrons :wink:


10 likes

Mogge Astron liefhebbers! :coffee:

9 likes

Mooie astron, de textuur van de wijzerplaat is wel nice :ok_hand:

1 like

Ik was eigenlijk gewoon op zoek naar een mooi titanium horloge. Ben nu wel zeer positief over deze Astron. Zo veel mooier dan op de foto. Echt een aanrader!

3 likes