Seiko Astron only

Nee ik kreeg geen korting, de Astron is een limited edition dus 2800 euro was de prijs bij de juwelier

Ik dacht even dat je 'm verkocht had @HansvV, maar we beginnen gewoon weer opnieuw. Mijn andere ex staat overigens nu op Marktplaats, met een behoorlijk raar verkooppraatje erbij. Dit …

De Seiko is nagenoeg niet gedragen, enkel de weekenden en gelegen heden ivm zijn werk.

… klopt niet helemaal, beter gezegd helemaal niet.
Ik heb hem zelf nl. elke dag gedragen. Best wel lang ook. Maar omdat ze nogal onverwoestbaar zijn als je er netjes mee omgaat zag ook die er nog als nieuw uit. :wink:

Mooi spul!

:star_struck:

5 likes

Dat is heel vaak zo, zeker op MP😮‍💨

1 like

Was vanmiddag even bij een juwelier om de SSC937 ‘te passen’ en toen viel mijn blik ook op de Astron SSJ013J1, deze:

(Afbeelding via Google)

Ik ben nogal onder de indruk! Op de foto’s/renders lijkt het niet veel, maar in 't echt … :heart_eyes:

Op mijn voorstel of ik hem met gesloten beurs kon ruilen tegen de Tsuki-Yomi werd met een vriendelijke glimlach gereageerd: “Nee, dat lukt niet!” Jammer. :joy:

5 likes

4 likes

Vandaag deze weer eens. In het blauw, uit de doos, om de pols


5 likes

De kastvorm is wel nice, zeker in combo met de pushers en de band :ok_hand:

5 likes

Niet verder vertellen hoor, maar ûh ergens na het weekend is er met een aan grote zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een feestje in huize Junior … :artificial_satellite: :partying_face:

(Foto geleend via Google van een juwelier)

7 likes

Dat is wel een reden voor een feestje, als ik tenminste de hint goed interpreteert…

1 like

Ik ben fan! SSH109

11 likes

tsstsstss. Spannuuuuund

2 likes

#MeToo

Heb zelf erg zitten twijfelen tussen deze en de SSJ013. De laatste is het geworden omdat ik vind dat die wat frisser oogt met een nét even wat minder ‘mainstream uitstraling’. De wijzerplaat is ook lekker speels en lijkt wat rustiger doordat 'ie maar één subdial heeft.

Dat had mijn SSE161 ook en die beviel ook prima.

Maar als ik een SSH109 erbij krijg, dikke prima! :sunglasses:

5 likes

Me to :wink:

1 like

7 likes

mijn model Astron, dus NIET de mijne, maar dus dit model


wordt nu ook op MP aangeboden. Dus mocht je interesse hebben: even kijken daar.
Je kunt natuurlijk ook serieus nadenken over degene die ik zelf hier in het blauw heb staan.

6 likes

Beste horloge dat ik in jaren heb gehad.

7 likes

:arrow_down:
Deze …

:heart_eyes:

3 likes

Oei, weer bijna door mijn likes heen zegt dat popupje. Tja, die is bijna net zo mooi inderdaad. Misschien eigenlijk nog wel mooier. Of toch…? Nou ja, oordeel zelf.

1 like

Het is dezelfde. :joy:

Aangezien jij 'm niet veel gedragen hebt, volgens mij, is 'ie nog steeds zo mooi. Denk ik. Toch? Koopje dus! En voor iedereen bij het lezen van de advertentie denkt, jeetje dat ding is met “ca 47mm” groot?! Hij is ‘maar’ 45mm (aldus Seiko zelf) enne zoals je ziet op de foto hierboven, op een 17,5cm pols ken 't prima! :sunglasses: