Seiko Astron only

We gaan het vast snel weten. Moet toch wel?

1 like

en DIT is dan weer wel de mijne. We gaan netjes op bezoek vandaag

5 likes

2 likes

Wel wat anders dan je hier meestal ziet, maar er stast Seiko en Astron op de wijzerplaat dus mag het. :wink:

6 likes

Zeker mag dat, een echte Astron.
Hoe oud is deze ?

1 like

Dit is een Seiko Astron SBXY033 van november 2023, geen gps model. alleen radio gestuurd.

2 likes

Ik vind hem erg tof Jan. :star_struck:
Juist door zijn ‘eenvoud’ is deze een mooie vreemde eet in de bijt, in de Astron line-up. Het relief in de wijzerplaat maakt het feestje wel compleet wat mij betreft. En ook weer super afgewerkt zo te zien. Doordat het geheel rustig oogt ook erg draagbaar, een keurige Astron!

1 like

Dankjewel, vanwege de geringe hoogte van 9,6 mm en het titanium draagt hij geweldig.

2 likes

Leuk om te zien dat de Astron op een goede plek is beland :blush::ok_hand:

2 likes

Deze van mij is ook radio controlled.

3 likes

Goedemorgen

5 likes

@HansvV, hij is er hoor! :joy:
Ik heb er een apart topic voor gemaakt: Klik.

11 likes

ik zag het. Gefeliciteerd, weer terug van weggeweest zeg maar. Mooi ding, jammer van die schuifdeuren aan de zijkant, maar ja, je kunt zo maar verschillen van smaak met dit soort dingen. Zie uit naar de volgende foto’s.

1 like

200w

Gelukkig wel!
Anders zou 't maar saai zijn en liepen we allemaal met hetzelfde rond. Kunnen we wel voor de groepskorting gaan! :wink:

2 likes

Mooie aanwinst
:+1:

1 like

Dat is het zeker Ton, dank je wel!
Ik was alweer vergeten hoe goed de afwerking van een Astron is als ik ernaar kijk vraag ik ook me af waar het glas is gebleven, die blauwe wijzerplaat is lekker hoor 
 in alle opzichten is dit een heel fraai horloge. Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Hier kan ik wel weer even mee vooruit.

1 like

Dat is inderdaad héél bijzonder van die Astron modellen. Ik vind het prachtig!

1 like

Enne die schuifdeuren

Ik hou ervan
:smile:

2 likes

Ik ook! :wink:

20240328-IMG_4319

8 likes

Zomertijd moet je straks zelf aanpassen.