Seiko Astron only

Sakura watches Japan, heeft er diverse op voorraad.
93.000 yen, plusminus 570 euro.
Komt nog wel 25 % bij dan.

Thanks Ton!
Ik ga in het weekend even verder kijken. 700 euro is trouwens boven budget op dit moment. Maar goed, ik heb er geen haast mee. :wink:

Dat klinkt als voltooid verleden tijd. :slight_smile:
Dus iemand anders loopt er nu mee rond. Binnen HF? Of heb je 'm elders verkocht. De maat zou voor mij overigens prima zijn. De SSJ013 die ik nu draag is 41,2mm en ik heb ook de SSE161 gedragen, die is 45mm (da’s wel echt op 't randje voor mij!).

1 like

Elke dag! :beers:

7 likes

Buiten HF helaas. Hij hangt nu aan een Duitse pols :stuck_out_tongue:

1 like

Grappig. Daar in de Dl kocht ik hem meen ik destijds, en na een rondje Nl is hij (zij?) dan wieder zurĂŒck in die Heimat. Supertoll!

2 likes

azge25e

Es hĂ€tte mehr Spaß gemacht, wenn das Ding noch in den Niederlanden gewesen wĂ€re. Dann hĂ€tte ich es anprobieren können 
 :sunglasses:

1 like

Nah, zu mahr sag, das iest ja wohl etwas sjeun in deutschj gesagt mannn

1 like

MĂŽgge! :coffee:
Wordt het weer een Astronomisch weekend voor Verstappen? We gaan het zien 


6 likes

Tja. Elke dag is hier een #AstronDag 
 :star_struck:

Oh wacht, hij staat te koop hĂš!
Dan mag je er best bijzetten hoor. Dus als iemand nog een betaalbare Astron met GPS zoekt: Klik.

ocd-trigger

Het dragen van een Astron “een opgave” 
 :thinking: ik ben het niet met je eens. :joy:

Ik zou het gewoon op deze plek, in dit topic, doen! Dit topic loopt namelijk niet echt met eigenlijk maar drie ‘actieve posters’ (Ton, Hans en ikzelf) dus een beetje reuring met wat meer Astronliefhebbers mag best! Kom op met die Astron plaatjes en ervaringen.

We zitten nog steeds in het eerste deel, terwijl dit topic al vanaf 2016 loopt. :see_no_evil:
Bijzonder. Plaatje (uit de oude doos) dan maar, voor de sfeer 


Fijn weekend mannen! :beers:

5 likes

Fijn weekend
:sun_with_face:

1 like

daarom dacht ik nu juist ook in een ander topic wat aandacht te zoeken. Wat meer reuring hier zo.

1 like

2018

1 like


 excusez moi, ik geef de leesbril de schuld! :wink:

Maar het kan hier best wel drukker zijn denk ik. Hoewel? Handjevol heeft maar een Astron. Het is kennelijk niet anders. Ik blijf gewoon elke dag plaatjes plaatsen, omdat het kan. :sunglasses:

2 likes

wel een beetje scherp blijven hoor Remco!

1 like

Lees alles wel hier, maar draag m’n Astron momenteel eigenlijk niet :face_with_peeking_eye:

1 like

Dat is de uitdaging als je meerdere horloges hebt. Welke moet je nemen? Jouw SSH067 is ook lekker hoor! Die ‘wat draag ik vandaag?’ twijfel heb ik zelden door mijn Ă©Ă©n-horlogestrategie en continue geflipper. Voor mij is er op dit moment dan ook maar eentje en dat is mijn SSJ013J1.

20240406-IMG_4441

En da’s genieten!
Elke dag weer
 :wink:

3 likes

Wil eigenlijk ook naar 2 horloges, 1 voor bijna alles en 1 voor “netjes” , de uitdaging blijft, welke voor “netjes” :sweat_smile:

1 like

Ik gebruik mijn Astron’s voor het werk.
En ik heb er 2 voor netjes.

2 likes

Ook kwarts?

Gebruik een G voor alledaags, ook werk.
De Astron valt onder “netjes”, echter is die daar niet alleen :face_with_hand_over_mouth:

Dus tja weet t allemaal nog niet

Nee, geen kwarts. Deze en een sumo.

3 likes