Seiko Astron only

Het is zeker van zeer goede kwaliteit, zo als alles aan dit horloge

Das zeker waar

Maar eerlijk is eerlijk ik begin ook een fascinatie voor de gsm te krijgen.

Ik ben nogal een fan van Erika’s MN bandjes. Helaas had ik geen 22mm meer in huis, dus even naar gezocht. Vandaag in de brievenbus een klassieker (eerste generatie). Meteen maar even op de Astron geschroefd …

Ik vind het niet gek staan, leuk voor de afwisseling.
Dit gokje is geslaagd! :sunglasses:

8 likes

Hmmm als ik heel eerlijk ben doet het wel een beetje afbreuk aan deze mooie klok.
Staal staat een stuk beter. Maar dat is een kwestie van smaak.

3 likes

7 likes

6 likes

Nieuwe limited ergens in oktober …

Overige modellen

7 likes

Aai heb ik dat

SSH003 Baby!

13 likes

:wink:

7 likes

Veel mooier :+1:

1 like

Echt een stuk mooier

1 like

Blijft mooi he

9 likes

5 likes

Wat is de charme van zo’n Erika’s Original MN? Misschien wil ik er ook een bestellen.

1 like

Zeker!

Lastig uit te leggen. Er zijn al meerdere topics over volgeschreven.

Begint met het feit dat kaaskop Erika ze bedacht heeft, stukje Nederlands huisvlijt. Gewoon leuk. Haar winkeltje is inmiddels behoorlijk wat groter geworden en elke ‘zichzelf respecterende’ bandjeshandel brengt een Chinese kopie op de markt om op het (marketing)succes mee te varen. Erika is vooralsnog de enige die in veel varianten ‘maatwerk’ levert, in allerhande kleuren en ook het ijzerwerk (DLC, geborsteld etc.). Het zijn gewoon goeie lekker draagbare bandjes. Het is even wennen hoe 't werkt (als je een BH-bandje met één hand los kan maken, lukt het met een MN Strap ook wel …) maar eenmaal om de pols, prima! Niet te vergelijken met bijvoorbeeld NATO bandjes, vind ik.

@Zulu heeft er ook al veel versleten en heeft een heel aardig stukkie tekst over deze bandjes gemaakt met in de inleiding iets over de achtergrond. Hij heeft in dat topic ook de Erika’s vergeleken met de vaak goedkopere alternatieven.

Leuk leesvoer:

4 likes

Astron tijd :artificial_satellite:

8 likes

altijd de goede tijd

1 like