Seiko Astron only

Weer tijd voor een plaatje :slightly_smiling_face:

13 likes

Mooi horloge en mooie foto. Krijg trek… :wink:

1 like

Die hebben we altijd wel

1 like

Welk model is dat?

1 like

Ik doe even mee, met mijn ex … :sunglasses:

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

Veel te weinig plaatjes hier! :beers:

3 likes

Ben op de een of andere manier heel veel naar Astron’s aan het speuren op het interweb.
[Jerommeke] Wil er nog een. Weet van mezelf dat beter niet te doen. Kan nooit kiezen welke te dragen tussen meerdere horloges die ik echt mooi vind als ik ze heb. Dan gaat een 2e stress geven. [/Jerommeke]

Dilemma… En dan kom ik deze site tegen met allerlei en vooral veel Astronen. Rechtstreeks uit :jp:.

1 like

Kan niet achterblijven. (Geen pica uit eigen collectie…)

2 likes

Haha, het Astronvirus heeft toegeslagen.
Nou, bereid je maar voor op 't ergste. Kijk ook maar meteen even naar een horlogekist voor tien horloges ofzo … :wink:

Het is zelfs jouw horloge niet @Traveler! Andere referentie, nl. de SSE087. Hij lijkt er wel op, maar die jij hier laat zien is een titanium uitvoering. Je ziet het heel snel aan de lumebolletjes boven de vijfminuten indexen. Die heb jij niet …

1 like

De mooiste :upside_down_face:

3 likes

spit-take-laughing

Gast! :joy:

1 like

Die referentie kent google niet….:yum:

1 like

De lekkerste? :slightly_smiling_face:

2 likes
1 like

Maar even serieus. Dat is toch de Djokodinges limited? Moest er vanmorgen nog aan denken, toen hij zijn 10e titel op de AO pakte.

EDIT: Ja dus. :wink:

3 likes

Sorry, zal zulke heiligschennis niet meer plegen…

Hopelijk maakt deze foto het goed!

5 likes

Zeker, is veel minder saai dan de titanium uitvoering. Die heeft naast die rare bolletjes ook nog eens een gladde wijzerplaat. Jouwe is mooier, vind ik.

1 like

Mooi en duur!
Maar is er een prijs te hangen aan gelukzaligheid wat continue bij je om de pols hangt??:thinking:

3 likes

4 likes

Mooi hoor. Heeft deze ook een fijnafstelling in de sluiting? Meen dat ik dat bij andere Astrons heb gezien. Mogelijk dat deze uitvoering dat ook heeft?

1 like

Nee, deze heeft dat niet.
Volgens mij alleen bij de duurdere nieuwe modellen.

1 like