Kwam deze bijzondere Seiko Seiko automatic professional diver 6159 7001 300mtr. tegen op de MP
iemand van de forum??? https://link.marktplaats.nl/m1218008186
Groeten Iwan
Kwam deze bijzondere Seiko Seiko automatic professional diver 6159 7001 300mtr. tegen op de MP
iemand van de forum??? https://link.marktplaats.nl/m1218008186
Groeten Iwan
Grappenmakers die 2.5k bieden
Helemaal koekoek die gasten!
@kaleiwan leuke tip!
@koekoek wat zou een reële schatting zijn qua prijs? Wat afgelopen veilingen op eBay laten zelfs $8,6k zien… Niet dat ik interesse heb in de klok maar een waarde is altijd interessant
En leuk topic:
Ik denk dat je in Nederland zo rond de 5-6k moet verwachten. Alles qua biedingen onder de 4k is imo iig niet serieus te nemen.
Schitterend zeg. Denk dat het inderdaad wel 4000+ zou moeten zijn, al is 5k plus ook niet ondenkbaar. De voorganger 6215 doet daar gerust nog een duizendje of 2 bovenop
Niks voor jou? Als kroon op je Seiko duiker verzamling
Haha ja het kriebelt wel maar 4-5k is toch een bedrag wat ik dan net niet aan een Seiko ga uitgeven op de 1 of andere manier…
Het is zeldzaam en dan ook nog op de Nederlandse bodem van de eerste eigenaar, zou ik denken gezien de beschrijving
Ik blijf toch de Jan met de pet dus zo iets is boven me pet
gegrepen
Groet Iwan
Moooi, erg mooi, maar 5-6 k mooi?
Waarom niet? Als je ziet wat vintage Subs of Seamasters en een moderne Grand Seiko diver doen ligt deze ook qua prijs in die lijn der verwachting.
Nee hij zal het vast waard zijn, mijn reactie is meer dat ik niet verwacht had dat hij zoveel waard is, omdat ik hem nubook weer niet zooo mooi vind (daarnaast vind ik subs en seamasters ook niet echt de vedragen waard waar ze voor verkocht worden :p)
Wel weer typisch om een object wat potentieel veel geld op moet brengen met dit soort foto’s af te schepen.
Dat valt toch wel mee, zeker voor MP? Nette beschrijving ook. Uurwerk foto zou wel goed zijn
Uurwerk is niet het grootste probleem. Worst case scenario koop je voor max 1000 euro een Grand Seiko 6159 donor Bij zo’n one piece kast is het uurwerk er uit halen ook erg lastig.
Hi Iwan,
Ik zag op het forum je vraag over een Seiko duikhorloge.
Las je vraag vandaar mijn reaktie.
Dit horloge heb ik vorig jaar met vraagprijs EU 6200,-- op MP gezet en er weer afgehaald. Erg veel reakties ook van Rolex boys die alleen maar verzamelen en benieuwd naar de prijs waren. Hun opmerking pfoee veel geld voor een Seiko.
Ook serieuze reakties echter blijft voor NL veel geld.
Had een kijker maar die heb ik toch afgebeld, reden hij wilde hem kopen noemde geen bedrag en wilde horloge eerst zien(begrijpelijk) maar toch.
Reden geld is makkelijk, echter kreeg toch niet bepaald een goed gevoel om hem te verkopen, heb de Seiko ooit nieuw gekocht gebruikt voor duiken nooit last mee gehad 3 jaar geleden toch maar een servicebeurt laten geven bij Brunott Rotterdam.
Die zei dat het een zeldzaam horloge is wist ik veel de Seiko heeft jaren in een la gelegen omdat na verloop van dragen het wafelbandje telkens ging scheuren.
Ooit een zwart leren horlogeband om laten zetten die er nog steeds opzit.
Draag de Seiko nu toch regelmatig.
Met vriendelijke groet.
Honda
@Honda Bedankt voor je mooi verhaal, en het zou zonde zijn om zo iet uniek weg te doen.
Zo iets gaat van een generatie op de volgende generatie
Groeten Iwan