Seiko bij Monsterwatches

Zaterdag een bestelling voor een SKX007j gedaan bij Monsterwatches. Uit de Verkoopervaringen hier op het Forum begreep ik al dat het soms wat moeizaam gaat en lang kan duren. Ben benieuwd, nog geen spoor van een T&T in ieder geval. Oefeningetje in geduld dus :grimacing:

Heb een Seiko Jubilee band liggen die erop gaat, die ik wil afwisselen met een grijze nato. Mijn verzameling bestaat vooral uit jaren '70 LEDwatches van Novus, Bulova, Vialux, Wittnauer maar een Diver als de SKX gaat een stukje praktischer worden als edc :grinning:

5 likes

Ik wens je alvast veel voorpret. Want dat ga je krijgen VEEL voorpret…

13 likes

Standaard, dan moet ie er snel zijn. Saffiertje of ander bandje? Dan kan het wel ff duren.

Heb je hem als kerstcadeau gekocht?

22 likes

Eh… hoeveel voorpret moet ik me op instellen?

3 likes

100% standaard

Dagen, weken, maanden tot Sint Jutemis misschien.
Val wel mee .Mijn bestelling inclusief saffier binnen 14 dagen binnen.

1 like

Valt St Juttemis vroeg of laat dit jaar?

5 likes

Veel plezier met je skx in 2021, mooi hoor :smiley:

3 likes

Ik heb Rob vorig jaar eens gemaild met de vraag welke van de 2 wijzerssets hij op voorraad had, omdat ik twijfelde. Hij bood aan ze alle 2 aan mij op te sturen en dat ik de set die ik niet zoi willen, terug zou sturen.

De volgende dag lagen de setjes op de mat. Geweldige service!

Een paar weken later wilde ik nog iets bestellen, maar kreeg ik geen contact. Aantal keer geprobeerd, maar Rob leek van de aardbodem verdwenen.

1 like

Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen, zoals altijd. :wink:

1 like

Ai. Heb wel betaald…

6 likes

Ag, je krijgt wel een mooi horloge! Geduld is een schone zaak😉

2 likes

Ben Bol gewend. 's Ochtends bestellen, 's avonds binnen. Had gedacht dat het wel een paar dagen zou duren bij Monsterwatches, maar als ik het zo hoor kan het maanden duren… oeps.:rofl:

Vergeet vooral het “gratis” bandje niet van Rob, wat hoogstwaarschijnlijk met de SKX mee komt :wink:

Wat voor gratis bandje? Nato?

NATO ind. Vaak als goedmakertje voor de vertraging😉

1 like

Ik heb hem eergisteren al een mailtje (contactformulier) gestuurd of hij een indicatie heeft wanneer 'ie met de bezorger meegaat, maar geen reactie. Heeft het nut hem nog gewoon te mailen, of strijk ik dan tegen de haren in en gaat het nig wat langer duren? :wink:

Gewoon geduld hebben. Het komt wel goed. Hij is zeer betrouwbaar.

3 likes