Ik heb altijd alles netjes ontvangen, het kan een weekje duren maar het komt altijd goed bij Rob
Monsterwatches is geen bol.com in de zin van voor 23u besteld, volgende dag in huis. Maar mijn laatste bestelling (vorige maand) had ik na 3 werkdagen in huis. Dus zo dramatisch als sommigen het hier doen laten geloven is het niet.
Is het Rob-afzeikavondje nu al ?
Ga ik ook niet van uit. En gelukkig eigenlijk dat het geen bol is maar gewoon iemand die kleinschalig toffe dingen levert. Ik wacht gewoon (on)geduldig af en heb weldegelijk voorpret voor dat klassiekertje.
Dat was sowieso niet het doel van mijn post.
Ben sowieso blij dat ik nog ergens een SKX007J kon krijgen.
Daar ben ik ook een beetje naar opzoek.
Ik heb goede ervaringen met monsterwatches maar ik heb ook geduld. Week zonder mods en een week of 2/3 met mods zou ik op rekenen.
Oh, maar dat horloge is nog met bosjes te krijgen, hoor. Alleen je moet ze wel dan importeren. Maar de spoeling wordt inderdaad wel dun, gezien de stijgende prijzen.
Rob is gewoon een betrouwbare en goede gast.
Hij heeft er al 1 besteld, hoor.
Yep, heb hem al besteld en ik wacht gewoon verder rustig af en heb er ook gewoon vertrouwen in hoor, geen probleem
Stuur hem op facebook gaat ettelijke malen sneller
Wel nee, komt helemaal goed! Altijd leuk om beetje te overdrijven😉
Ik moest een maandje of 3 wachten op mijn SKX007. Rob heeft er wel een double domed saffierglas ingezet. Contact zoeken heeft geen zin. Gewoon achterover leunen, jezelf tevreden houden met wat andere aankoopjes en afwachten
Maandje of drie…? Bij het bestellen stond er dat ze op voorraad waren (inmiddels niet meer trouwens)
Haha. Dat zegt volgens mij niets. Troost: volgens mij heeft op HF nog nooit iemand een slecht product van hem ontvangen. Sommigen hebben zelf qua levertijd geluk
Laatst nog een bezel insert besteld, die was binnen 2 dagen binnen.
Dat vind ik zo ontzettend stoer van Rob. Je niets aantrekken van alle gemopper, betrouwbaar blijven, op Rikketik staan, liefde hebben voor Seiko en gewoon doorgaan met ademen. In een woord: karakteristiek. Nou ja, twee woorden: irritant karakteristiek.
Ik heb begin mei een horloge besteld, die was binnen 5 dagen in huis. Zonder een modificatie er aan, dat dan weer wel.