For the record: pakket is onderweg
Weekje vind ik hartstikke acceptabel. Als ik nog onderdelen nodig heb, zal ik er zonder aarzelen weer bestellen
Ik wil ook nog een nieuwe seiko skx007j
Ik heb een tijdje geleden gepost dat ik er eentje nieuw had gezien bij een hilversumse juwelier. Wel iets van 400 euro meen ik. Naast de c&a.
Ze zijn op het internet veel goedkoper te importeren. Je moet alleen een beetje zoeken.
De communicatie gaat vaak moeizaam, maar ik heb over 15 jaar nog nooit een enkel probleem gehad met de snelheid van het leveren. Snap ook niet waarom de TS de topic geopend heeft van uit een kennelijke negatieve grondhouding. Wat wil je hiermee bereiken?
Doe ik, de voorraad is 0. (Zie screenprint.) En dat zie ik al een tijdje staan op de website. Maar toch bedankt voor de tip.
Dik tevreden!!! β¦ dat snap ik. Het eindresultaat mag er wezen.
Heb je nog meer fotoβs?
Goede reclame voor Robπ
Inderdaad geen Bol maar wel een bedrijfsvoering die je IMHO mag koesteren.
Mooi!
Vandaag ontvangen. Horloge in bubbeltjeslastic. Zonder Seiko doos. Is dit normaal bij Monsterwatches?
Ja is normaal bij een βJβ versie.
Veel plezier ermee. Hoe is de uitlijning?
De uitlijning is helemaal goed, geen klachten Het horloge is een mooi formaat ook, zeker niet te groot. Blij mee!
Erg fijn horloge inderdaad!
Zoveel bubbeltjes plastic is beter dan een doos met een kussen waar die los in ligt te klapperen.
Hij vermeldt dit op zijn site.
Geniet van je nieuwe aanschaf.
Ah ok, dan heb ik niets gezegd
Ja blij mee!
Super! Bin sicherlich sehr froh damit!