@DrHanz nu nog de foto!
Nou, dat viel reuze mee dus. Een weekje wachten maar. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met deze aanschaf. Volgens de website controleert hij de uitlijning en corrigeert die indien nodig. Dat is iets dat op zich al het eventuele wachten waard
Volgens mij alleen als hij een saffiertje oid plaatst. Mijn Monsterwatches āJā had ook een slechte uitlijning. Heb een standaard āKā in stickers liggen met een perfecte uitlijning.
I stand correctedā¦
Ook bij Rob v Herpt meerdere Seikoās skxen gekocht. Oa de 007 alweer een 4 jaar in bezit. Net terug van een vakantie in den lande van 2 weken en de SKX 007 14 dagen omgehad. sānachts op z,n rug op het nachtkastje en sāmorgens weer om. Had hem thuis exact gelijk gezet met de radiocontrolled en net bij thuiskomst vergeleken. Whow wat een fantastische klok is het toch. 1,5 seconden in 2 weken! in de min wat een heerlijke klok de Seiko toch.
Heb de rubber strap vervangen door een originele Seiko Jubilee strap. Wil hem eigenlijk op een grijze nato strap. Ben nog zoekende naar de beste.
Op de jubilee houden. Of voor een UncleSeiko Beads of Rice gaan. Daās het mooiste, stalen alternatief in mijn ogen.
Maar ehhe⦠gefeliciteerd met deze klassieker, hoor! Daar zul je geen spijt van krijgen.
Geen fan van de Beads of Rice. Eerder een Oyster, maar misschien is dat wat saai en hou ik het bij de meer āvintageā-achtige Jubilee afgewisseld met een grijze nato en een lichtbruine lederen nato.
Weet het nog niet. Mijn laatste edc beater watch was een compleet zwarte minimalistische. Voor nu vind ik de jubilee wel wat druk icm met de SKX maar ik ga het eerste een paar dagen geven