Seiko fan stelt zich voor. NU de foto's deel 1

Hierbij deel 1 van de foto’s.
Beschik helaas niet meer over een pro kamera met een serie lenzen met een prijs van meer dan 25K.
Als je stopt met werken moet je deze helaas teruggeven :frowning:
Ben helemaal terug bij af. Heb de allergoedkoopste Canon Powershot A800 met een prijs van 49 euro.
Dus de kwaliteit van de foto’s zijn wel “wat” minder, totaal niet te vergelijken, dan dat de foto’s gemaakt zouden zijn met 25K apparatuur.
Laten we beginnen met deel 1:

SNDA15P2

SNZG87J1

SSC019P1

SRP639K1

SRP605K2

SRP581-307-315

SRP135P1

SRD783J1 Limited Edition

18 likes

Wow erg mooie collectie hoor :wink:

Thanx.
Binnenkort meer foto’s in deel 2 en 3.

mooie collectie en niks mis met de foto’s , ik kan alles goed zien.

groetjes Lenno

Prima foto’s… en mooie collectie :slight_smile:

Leuke collectie , en foto s zijn niet verkeert .

Indrukwekkend! :+1:

Ronduit prachtige foto’s !

Leuke collectie !

Toffe collectie zeg. Maar vooral: wat een goede foto’s! :smiley:

Dank je. En dat met een kamera van 49 euro !!
Maar de man achter de kamera is ook belangrijk :slight_smile:

1 like

Prachtig setje Seiko’s :thumbsup:

Ik doe zelden aan spelling correcties … maar Kamera… ?:rolling_eyes:

Da’s Duits.

Der Kamera. Ja?!!!?

wow! Mooie verzameling! Jaloers :slight_smile: Jammer dat je kamera set weer terug moest geven. Welke camera zou je zelf nu aanschaffen als je weer wat te besteden hebt? (En lenzen)

Ach so , danke

Nou sorry hoor voor “kamera”. Gewoon foutje. Eind zestiger-begin zeventiger jaren was “kamera” een goede spelling. Net als buro. Nu is het weer bureau.
Heb als fotograaf dus jaren “kamera” geschreven.
Ik zeg altijd maar: “ieder z’n vak”. De een is goed in spellingen en de ander in het maken van foto’s :slight_smile:

1 like

Als ik nu een camera zou aanschaffen en ik zou er geld genoeg voor over hebben dan zou ik de duurste Canon nemen. Ben even het type nummer kwijt want die verandert om het half jaar. Ook Canon lenzen. Heb erg goed ervaringen met Canon. Heb met dit merk jaren en jaren gefotografeerd.
Een goed alternatief is de toplijn van Nikon.

1 like

Ik ben goed in geen van beide! :smiley:

De jaren 60 en 70 heb ik niet meegemaakt , dat verklaard een hoop!
En de foto’s die je laat zien gemaakt met een camera van 49 euro , super! :thumbsup:

1 like

Mijn eerste seiko

3 likes

Prima Ronaldo. Jij bent duidelijk jonger dan ik. Hoop en weet dat je eerste Seiko niet de laatste zal zijn. Zeker niet als je besmet wordt met het beruchte Seiko virus :slight_smile:

1 like