Beste allemaal
Ik heb een Seiko 7T34-6A0A gekocht die ik vanmiddag ga ophalen.
Ik kan alleen maar vinden op buitenlandse sites dat het een flightmaster wordt genoemd.
Wie kan me meer over dit horloge vertellen?
Beste allemaal
Ik heb een Seiko 7T34-6A0A gekocht die ik vanmiddag ga ophalen.
Ik kan alleen maar vinden op buitenlandse sites dat het een flightmaster wordt genoemd.
Wie kan me meer over dit horloge vertellen?
de verkoper?
Komt van een veiling
aha!
Volgens mij een Seiko Flightmaster uit maart 1992
Leuk ding; rekenliniaal in de bezel.
Mijn dank is groot. Heb hem inmiddels binnen. E ht wel mooi.
Leuk man! Van harte gefeliciteerd! Op YouTube staan wel filmpjes met uitleg over de rekenliniaal in die bezel.
Groeten van mijn Flightmaster (huidige versie).
Dat is een hele mooie zeg
Oh, leuk ding zeg, gefeliciteerd!
Mooi exemplaar
Grappig dat iedereen dit model model Flightmaster noemt terwijl in de titel van de gebruikershandleiding “Flight Computer” staat.
Die gebruikershandleiding kan je vinden door te zoeken op Seiko cal. 7T34 en dan de website met handleidingen.
Groetjes van mijn Flightmaster/Flight Computer:
Top!
Ook ik heb nog een …
… liggen. Zelf nieuw gekocht, toch leuk. Ik draag hem nooit maar laat wel elk jaar even de batterij verfrissen, voordat ik 'm weer wegleg.
Ja, ook een mooie en met de bijbehorende stalen band.
Die Squale houdt je tegen, snap ik, maar anders was deze prima om dagelijks te dragen
Die van mij zit in de roulatie met anderen, ik draag hem dan graag
Ik heb ook het boekje er nog bij. Enige wat ik kwijt ben is het - volgens mij - ‘ei’, het doosje waarin deze is verkocht. Ik denk te weten waar het ligt maar dan moet ik het halve huis verbouwen. Die kom ik nog wel eens tegen.
De Squale zorgt er zeker voor dat ik weinig behoefte heb aan wat anders. Heel af en toe loop ik met deze Seiko nog wel een paar uurtjes rond. Dit was een soort van mijn eerste ‘dure’ horloge die ik van mijn eigen centen kocht. Doe je dan ook niet weg hè, terwijl ik 'm niet echt ga missen ofzo. Ach ja, gewoon leuk om te bewaren en zolang het nog loopt ben ook blij!
Daar kan ik me alles bij voorstellen.
Ga ik opzoeken
Volgens mijn informatie zijn er 5 varianten van deze flightmaster.
Het heeft wel ff geduurd voor ik ze allemaal gevonden had.
Wat gaaf zeg
Mooie set, gaaf!