Seiko foto's op verzoek

N.a.v. eerder topic (Seiko 6217) het verzoek gehad wat meer foto’s te plaatsen van mijn verzameling.

Nou ben ik de beroerdste niet dus…hier zijn wat foto’s van een overigens matige kwaliteit (want genomen met een ouderwetse Iphone 4s…tsja, het geld moet ergens vandaan komen he…)

We zien onder andere een 6217, 6105, 6306, twee 6309’s, twee Samurais, een blauwe Sawtooth, een serie 7002’s, een serie skx modellen (o.a oranje bullit) en een Knight. Op grote overzichtsfoto nog andere carbon Sawtooth, oranje Sumo en witte Stargate, en een SuMonsterMod van Rob. En twee niet duikers: een seiko 5 actus en LM de luxe uit eind jaren '60, begin jaren '70.















13 likes

WoW, dat is een indrukwekkende collectie!

1 like

Zo!
Da’s een flinke collectie.
Die 6105 staat nog op mijn wishlist.

1 like

Wow!
Indrukwekkend. Zitten een paar hele mooie tussen.
Alleen maar Seiko’s in de collectie?

1 like

Mooie collectie, als ik dat zo zie wordt het tijd dat ik ook maar eens een Seiko aan mijn collectie toevoeg.

2 likes

Nou, midden onder op de overzichtsfoto zie je een relatief eenvoudige Breitling: een colt ocean quartz uit 2000. Prima klokje ook. En ik heb nog een Swiss Military Hanowa, maar die is nog niet uit de doos geweest…:slight_smile:

Ben wel van plan om wat Seiko’s op termijn te verkopen en te sparen voor wat leuke andere merken.
Zou graag een Tudor Black Bay willen, een Longines Hydroconquest (chrono of ‘gewoon’) en eventueel een Rolex Explorer II Polar. Er komt zeker een Steinhart aan, wellicht Vintage Red.
Vind ook wat kleinere merken zoals Halios, Helson en Raven gaaf.
Ben er nog niet uit of ik een Seamaster nou wel of niet wil, of een leuke Tag.

Goed bezig :wink:

1 like

Niets verkopen, lekker bijhouden.

Die blauwe sawtooth bijvoorbeeld gaan voor steeds hogere prijzen weg. In het verleden nog wel eens voor 300 dollars, waar ze nu soms het dubbele vragen.

1 like

Mijn beste,

Fantastisch!! Het enthousiasme straalt er van af!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Gave collectie hoor! Lekker bezig…

1 like

Mooie collectie!

1 like

Overweldigend mooi je verzameling :+1:
Dank voor het delen!

1 like

Wow, erg mooie collectie!

1 like

Hele mooie collectie. Zitten wel een paar grails tussen zoals de 62mas en de samurais.

1 like

Mooi!

Super zeg!

1 like