Seiko gezien op Vinted, graag hulp

Ik heb een leuke Seiko gezien op vinted, wie kan me meer hierover vertellen? Het lijkt mij een ouder model, hij is nieuw staat erbij.
https://www.vinted.nl/items/3782142756-orologio?referrer=catalog

Het horloge is sowieso niet nieuw!
image

2 likes

Geen verstand van of hij echt is of niet, maar nieuw zonder prijskaartje geloof ik niet. Zitten nogal wat gebruik sporen en krasjes op de bracelet. Verder wel een grappig horloge… :slightly_smiling_face:

2 likes

Die foto’s op vinted zijn altijd zo slecht. Ik vind het wel een apart model, lijkt wel quartz denk ik.

2 likes

Is een seiko sgeb57 quartz idd.

Van jaar of 10, 15 terug.

1 like

Ik vind het ook een apart model, ik denk dat ik de verkoper maar voor meer info vraag,

2 likes

Kijk hier kan ik wat mee, dank je Ruud.

2 likes

Qua typenummer ben je reeds geholpen en de meningen dat hij niet nieuw is, deel ik. Op de foto waar de deksel te zien is, zitten best wat “koekresten” aan de randjes…

image

Weet je zeker dat het nummer klopt, ik kan met dit nummer niks vinden op internet? Is er ook een overzicht van alle Seiko horloges ooit gemaakt met nummer en foto?

Dat ding is allang niet meer courant he.

Dank je, ik ga wel om betere foto’s vragen, hij heeft wel een solide band.

Dit is hem volgens google: Seiko 7n42-0cd0

Normaal kun je van elk horloge toch wel een beetje info vinden. Enig idee wat ongeveer de nieuwprijs was toen? Is het die 50 euro waard?

Dat geeft wel veel meer hits iig.

Als je mij vraagt niet :rofl:

Ik haal liever voor een paar honderd euro een nieuwere.

1 like

Ik sta er altijd weer versteld van hoe goed jullie mij helpen, dank je.

2 likes

Is toch leuk!

2 likes

:joy:

2 likes

50€ is een beetje de gangbare prijs voor deze.

Maar ik denk dat je dichter bij huis ook wel dit model kan vinden, misschien ergens een deadstock bij een handelaar die er echt vanaf wil. Dan betaal je wat meer maar ben je iig zeker van de nieuwheidsgraad.

Of kijk in het blauw hier.
Voor die prijs zijn er zeker leuke dingen te vinden.

Je bent wel eerlijk, dat waardeer ik. Probleem is je weet niet waar ie vandaan komt, als ik hier op het forum koop, bij monsterwatches of outlet Roermond weet ik wat ik krijg.

Dat zeker.

1 like