Voor wat het waard is natuurlijk … , gaat er het gerucht dat Seiko de nieuwe generatie GS, na Baselworld 2017, zonder het Seiko logo door het leven zal gaan … waarschijnlijk alleen GS dus of Grand Seiko … zoals ze begonnen zijn…
Dat zou jammer zijn.
De subtiel opgelegde logo’s vond ik toch erg mooi.
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/2/e/2e1b9cd8468fb4e133e99788cfc0a48156d806d3_1_690x387.JPG
Wat mij betreft een stuk beter ziet er exclusiever uit…ben je tenminste af van het woord ‘Seiko’ op de wijzerplaat !!
Haha heb je al koffie op?
Krijg je tenminste de opmerking: “O het is (maar) een Seiko” niet meer.
Niet dan ?
Mee eens
Als er alleen nog Grand Seiko op de wijzerplaat komt dan staat er nog steeds Seiko op volgens mij
Maar dan groter…
Ik noem dit het Lexus syndroom. Een Lexus had eigenlijk een BMW willen zijn, maar (ook) dat wil maar niet lukken.
Wel fly-by-wire besturing
Slaat ook als een tang op een varken dit.
Hoezo? GS is toch een typisch voorbeeld van een minderwaardigheidscomplex?
Ik dacht het , jij zegt het
Wie wil er dan ook een duur horloge waar Seiko op staat , Bah!
Helaas voor jou, noch een GS om de pols, noch een Lexus op de oprit bij Huize Gobert.
Lexus had nooit een BMW willen zijn, beter je huiswerk doen… Maar dat luxe imago is behoorlijk geslaagd m.i.
En kijk eens in de JD Power ratings. Maar ik merk inmiddels aan je opmerkingen dat je iets irrationeel tegen Japans hebt, dus waarschijnlijk is dit aan doveman’s oren
Voor alle niet seiko adepten:
iuxta Graecorum proverbium, simia semper est simia, etiam si purpura vestietur.
Grappige opmerkingen hier. Zo zie je maar dat smaken gelukkig verschillen. Ik draag een GS en rij een Lexus, met volle tevredenheid.