Die Rollie is echt heel erg lelijk. Dan zou ik eerder gewoon geen horloge dragen, maar zo’n leren vetertje, of zo.
Het is ook niet mijn keuze, maar dat is staalgoud sowieso niet.
Half HF heeft deze gehad, dat was wel een tof ding:
Airman met 18k bezeltje
Daar maak je een goed punt, haha. Het zou de zoektocht wel een stuk vergemakkelijken! Overigens zeer veel dank voor de uitgebreide antwoorden. Probeer nog een beetje wegwijs te worden op dit forum.
Amen
Ik kan me dat voorstellen. Hoe het horloge eruit ziet zal in feite constant met kleine stapjes veranderen. Als je dat niet tof vindt, dan zal je je horloge toch wel iedere week een keertje in de ketchup, citroensap o.i.d. moeten leggen.
Ah, jullie hebben gewoon geen smaak.
Niets mis met een bluesy.
Precies en dat doe ik niet. Ken mezelf.
Vanwaar ‘was’, uiteindelijk toch niet zo tevreden mee? Vind het een gaaf ding trouwens!
Ik had teveel geld in horloges zitten dus verpatst. Was de Glycine Airman Royal btw. Ding ging op hf voor ergens in de 700 euro range.
Sindsdien ben ik nog wel verder van t padje.
Gelukkig vraagt @GoldRush naar opties, en niet jij. Als jij een vrijetijdshorloge had willen hebben zou ik per definitie met de Italiaanse railroad watches van UG aan komen kakken. Maar dan wel de Ferrovie dello Strato Mark II.
Dit doet het ook prima op een NATO. @Anthony , houd je de ogen nog een beetje voor me open?
Ik vind daar dan weer niets aan
Ik dacht dat jij zo’n UG fan was? Of is dat alleen die skere polerouter? Da’s misschien een leuke snack voor @GoldRush :
De Smiths Transglobal in tuxedo dial met goudkleurige hardware op de dial. BoR bandje bij, yummy yummy.
Heb er meer.
Minder skeer dan die railroad UG.
Het kan een optie zijn voor GoldRush.
Super mooi
Gaaf! Glycine kende ik nog niet, maar beide suggesties vind ik zeker wat hebben. Dank allen voor de goede ideeën! Soms moet je even je onderbewuste gevoel (in casu over de seiko en de hamilton) bevestigd krijgen door anderen
The search continues….
Ervaring met het kopen van een vintage constellation? Eventueel quartz?
Natuurlijk Chris. Je weet toch.
Ik keek even rond op glycine Europa, en alle horloges staan aan halve prijs … Snel weg geklikt, ik heb nog maar net een dure horlogeaankoop gedaan en zit nu alweer naar duikers te loeren.
Handig voor onder de douche.