deze is er in goud zwart en brons zwart
Ah ik zie het nu ja, heel gaaf…
Toch een duikertje?
staat bij mij hoog op het lijstje
Deze is niet zo obsceen Vraag me wel af hoe groot de 38mm draagt, ik ga maar weer eens wat filmpjes kijken…
Helaas ook 42x13mm groot.
Oh ja… 38-39mm is ook een vereiste
Je bent me voor
Inderdaad iets te groot naar mijn smaak en ben niet zo’n fan van two-tone speedmasters, een speedie hoort m.i. gewoon staal te zijn
Maar die roze dial is wel gaaf
Oh ik zag een Conny voorbij komen. Had je deze al gezien in het blauwe?
Sow, voor €1100 zelfs. Maar ik geloof dat ik nog niks kan kopen via het blauwe toch? Lees al een tijdje mee maar heb pas net een account aangemaakt
Kopen mag wel geloof ik. Alleen verkopen nog niet. Daar moet je TL2 voor zijn.
Dank, ik heb een PB gestuurd… kijken wat eruit komt! . Maar die Vulcain spookt nu ook door mijn hoofd
Die is ook leuk inderdaad. Een Constellation blijft voor mij ook nog steeds heel erg mooi, maar heeft momenteel niet de hoogste prioriteit. Ooit gaat er wel eentje komen
Ik ben benieuwd of je een deal kan sluiten. Succes!
Zeer begrijpelijk! Zo’n goede deal voor een c-shape kom je niet vaak tegen, dus ik hoop dat het gaat lukken . Het stond niet op de planning, maar wel een welkome verassing. En die foto van de connie op een groene nato van @Fate_Amenable_To_Change vond ik ook inspirerend!
Ja die is heel aantrekkelijk… vooral doordat die Conny een fluted bezel heeft. Maar hij heeft zeker gelijk, groen en goud is een heerlijke combi. Of het nou een nato band is of een hele mooie groene leren band… heerlijk!
Oh enneuh mocht je voor een leren band gaan, je hebt gouden doornsluitingen van Omega
Ja super! Dank voor de tip. Het wordt nog wel even nagelbijten of het horloge morgen niet naar een andere potentiële koper gaat, maar anders zet ik er zeker een omega gesp op. Wellicht vervang ik de gesp van mijn huidige de ville overigens ook wel…
Oeh dat wordt dan spannend. Hopelijk hoor je morgen goed nieuws!
Voor 1500 euro wordt het niet spannend
Maar inderdaad wordt het een gewetenskwestie… ik heb een bod, maar nu wordt er iets meer geboden… Hoogste tijd om er een goed nachtje over te slapen
De PVD coating daargelaten… Glycine is zeker niet van een hoger afwerkingsniveau dan een Hamilton of Seiko Alpinist. Ik heb zowel de Airman Purist gehad in een Gradient blue als ook jaren lang de Vintage Combat in 41mm, en de Hammie 38mm is strakker.
Nee, maar anderen hier wel, en die boden hun Connies nog wel eens te koop aan. Dat gezegd, er zijn meerdere leden die om advies gevraagd kunnen worden.
Daar heb je helemaal gelijk in.
en toch verkopen, he? Ik vind het een mooi horloge, maar dat had ik in je voorstel-topic al geroepen. Hoe dan ook, hopelijk wordt er iemand blij mee. Als ik m’n doekoe niet aan een Grand Seiko en een Kurono Tokyo had verspijkerd had ik goed mee kunnen doen, harlingen is niet ver weg.