Seiko; het ziet er eigenlijk nooit uit

Dit is de Kinetic versie van Toyata :smile:

Niet iedereen vindt hem mooi, maar het werkt wel perfect, en is van uitstekende kwaliteit.

Ik vind veel Seiko’s erg mooi, maar een groot aantal ook niet.

Tja wat is mooi/ niet mooi? De meeste forummers zouden hun schoonmoeder verkopen in ruil voor een omega speedmaster, maar van een speedmaster spacemaster z33 krijgen vrees ik de meesten toch wel oprispingen…

Dus om nu gelijk een heel merk af te serveren…

2 likes

Nee, Steinhart is de Landwind onder de horloges.
:wink:
Precies hetzelfde maar net subtiel genoeg gewijzigd om niet aangeklaagd te worden…

2 likes

Inderdaad, de kunst is om je niet te laten “vastzetten” door een oordeel.

Het is inderdaad wel zo’n breed merk dat er altijd wat voor je tussen zit. Het niet mooi vinden vindt vaak meer zijn oorsprong in het imago dan een bepaald horloge op zich.

Ik heb een Seiko vijfje dat beter loopt dan de meeste duurdere horloges die ik heb of gehad heb. Maar ik heb moeite met de bedragen waarvoor Marinemasters, laat staan Grand Seiko’s gaan. Los van de discussie dat de bouwkwaliteit fantastisch zal zijn.

De eerder gemaakte vergelijking met Toyota snap ik wel. Maar ook een auto is emotie en daarom kiezen velen toch liever een BMW, Audi, Alfa enz.

Wat een zinloos en subjectief pamflet dit issue.

Louis you can do better than this sh*t

Groetjes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Tijd voor een plaatje

7 likes

5 likes

Sjit, heb net mijn eerste Seiko gekocht.

1 like

Ja, volgens mij heeft @Helden weer een rare redial te pakken…

3 likes

Potverdikkie
Geen flauw idee…
Maar niet origineel dus?
Jammer :*-)

Alles beter dan dat gezeik over trustlevels enzo!

2 likes

That’s weathersides!

Guys, guys. Let we not pull things out of his bandages. Everyone has the straight to questions over it forum and his lines…

3 likes

4 likes

Ik bergrijp aĺle pros en contras ivm met seiko heel goed. Heb er zelf wel enkele gehad ‘om het nog eens te proberen’ maar nooit een klik mee gehad. Eerder een kwestie van smaak dan van wel of niet denk ik. Heb trouwens net mijn ( voorlopig ?)laatste verkocht. Zegt genoeg eenk ik.
Maar om ze nu met Steelhart te vergelijken vindt ik er écht wel zwaar over. Zoiets verdient een gerespecteerd merk niet.

1 like

leuk hoor zo een seiko…en toen was de koffiepraat weer over…terug naar de sleur die werk heet.

So!..tep jij nou om je lulkrabbert hangen??? is da een echte??? so hee!!! nog nooit vast gehad zo een echte!!
Wasta nou duur?..hoeveel??? la maar ik koop wel een Seiko…

1 like