Proost!
En het ergste is dat ik het bijna wekelijks meemaak als een klant vraagt wat zo’n Tudor uit de 60er jaren moet kosten.
Altijd weer de dooddoener…daar koop je 10 seiko’s voor
Man, wat was die krentenbol lekker.
Nu nog aan de krentenbol?
Seiko, heb er zelf een… SRP007 Black… Vond em heel gaaf, ben erop uitgekeken. De meeste monsters zijn niet mijn ding, maar ze hebben we iets… Premiers…Gave horloges, maar bij Seiko heb ik het idee dat het niet meer dan € 300,- mag kosten. Voor een Premier koop ik dan liever weer een tweede hands andere klok…
Wat zou het toch geweldig zijn als we Louis naar een parallel universum konden sturen. Wat zou het hier dan gezellig zijn! Maar aangezien die kans klein is, sla ik deze topic verder maar over. Het is allemaal zo 2012, deze thread. Maar het is natuurlijk weer Louis die dit lijk uit het graf heeft opgehaald, om te proberen weer een partijtje te stangen. En straks hebben we hebben we hem weer verkeerd begrepen etc. Eén groot déjà-vu.
…en dat heb ik nou met Rolex…
(Búkkennnnnn:grin:)
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.
Te generaliserend uiteraard deze stelling, maar ik vind veel Seiko’s inderdaad lelijk, vooral de duikers.
Aan de andere kant vind ik bijvoorbeeld veel horloges uit de SNAF serie best OK:
Ik heb ook niks met Seiko, op een paar dressmodellen na (cocktail, GS bijv.) vind ik ze gewoon niet mooi. Het doet me ook gewoon niks…
Bwa, ik vind ze steeds mooier worden, van onderstaande beauties geniet ik regelmatig. Er komen er zeker nog meer.
Mwa, moderne Seiko’s vind ik niet zo veel aan, behalve om te modden. Seiko heeft in mijn ogen wel een image dat het vooral goed en niet te duur is, dus sowieso vind ik duurdere Seiko’s maar niets.
Vintage Seiko’s daarentegen kunnen me wel bekoren. De kwaliteit van die klokjes is echt goed, na tientallen jaren lopen ze nog steeds als ene kieviet.
heel mooi gewoon !
Is nergens meer te vinden. Prachtige Seiko.
Jij schreef het, ik wilde het ook schrijven, vooral “met doos en papieren” Om met Louis te zeggen: wat een bagger!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Simpel, het gaat niet meer om liefhebberij voor horloges.