Seiko; het ziet er eigenlijk nooit uit

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

…daar gáán we weer…

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :smile:

Gezien je avatar? Nee hoor. :wink:

Helemaal eens !! Ik snap de liefde voor dat Japanse spul ook totaal niet…

Maar, ieder heeft zo z’n eigen merken en voorliefdes!! Niets mis mee!!

Heb je de doos bij deze Seiko Sumo limited wel eens gezien, weet niet wat erin zit, maar vast heel leuk. Geef mij maar een Seiko met doos en papieren. :stuck_out_tongue:

Ja, maar dat was niet wat ik bedoelde. :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik vind Seiko’s echt lelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Joh, ik zit hier gewoon een beetje te stangen, niet zo serieus reageren. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Die tweede, da’s toch de ‘Cameltoe’? :camel:

Jazeker, zo genoemd vanwege de 12 uur marker. Er zijn Sumo bezitters die het wat denigrerend vinden, het haalt mij helemaal niets uit. :relaxed:

1 like

Ging toen bij een bijnaam verkiezing tussen Cameltoe en Sumo.
Het is uiteindelijk Sumo geworden.
Hieronder een oplossing voor een Sumo zonder Cameltoe. :smile:

2 likes

Op google krijg je bij cameltoe toch iets heel anders te zien bij afbeeldingen… :wink:

1 like

Daddel.

1 like

Ik heb niet zo veel met Seiko, maar bijvoorbeeld ook niet met Rolex… Het doet me niet zo veel.

Maar nu zijn er wel een aantal Seiko modellen die ik mooi vind, maar ze geven niet het gevoel wat andere horloges me geven.

Het heeft allemaal met gevoel te maken :smile:

Hier is je uitleg:

Het ene kost duizenden euro’s en het ander een paar honderd.
Vanaf een afstandje ziet niemand verschil…

Maar goed ik heb een natuurlijke afkeer tegen de grote hippe zaken die technisch te verantwoorden zijn…
Net zoals Apple, Messi etc…

Messi voetbalt leuk, maar krijgt veeeeeeel te veeel credits, hetzelfde geldt voor Apple, het is mooi spul, maar echt niet zo bijzonder.

Ik ben gewoon vaker voor de underdog. Die verdient een kans :smile:
Maar bij horloges zie ik mijzelf niet zo snel meer dan 1000 euro uitgeven aan welk exemplaar dan ook.

Terug naar Seiko, wat is er dan mis mee? Niets, er zal bij mij ook best ooit een Seiko komen…
Maar het gevoel wat ik tegenwoordig bij het opwinden van mijn Steinhart heb, dat mis ik bij Seiko…

Verwoord ik het goed als ik dat het “Swiss made” gevoel noem?

Ik heb eigenlijk gewoon geen flauw idee wat het is lol :smiley:

Heb jij wel eens een mooi monster gezien dan… :stuck_out_tongue:

Ik ben wel liefhebber van Seiko horloges. Althans van een aantal modellen. Ik heb de SKX007 en de BFK Pepsi. Zijn wel ‘classics’ en ik draag ze vaak (ook omdat ik het niet zo heel erg vind als ik ze beschadig… :blush:) .

En het is wel een beetje zeiken om het zeiken natuurlijk. :slight_smile: de Sumo is gewoon een magnifiek horloge, helemaal voor de prijs.

De stijve klabanus op de Speedy hoor je ook nooit iemand over zagen… :wink: