Nee. Gewoon slordig ingevuld of de verkeerde uit t magazijn gepakt.
Ik weet niet of seiko zn horloges en dozen los opstuurt. Rolex doet dat bijv wel.
Maar goed, wie weet winkelmodelletje en verkeerde doos gepakt en meegegeven.
Nee. Gewoon slordig ingevuld of de verkeerde uit t magazijn gepakt.
Ik weet niet of seiko zn horloges en dozen los opstuurt. Rolex doet dat bijv wel.
Maar goed, wie weet winkelmodelletje en verkeerde doos gepakt en meegegeven.
Zo kreeg ik mijn Seamaster Trilogy toegestuurd met het verkeerde boekje waar op de achterzijde het LE nummer gedrukt stond, de Omega boutique had gelukkig het andere horloge nog dus hoefde niet de andere eigenaar op te sporen.
Hier een voorbeeldfoto van het boekje waar het om ging:
Ohnee die van jou is 100 procent echt, daar twijfel ik niet aan.
Dat was een reactie op iemand anders.
Vraag aan jou was of de Juwelier het kaartje opnieuw heeft ingevuld of het anders heeft opgelost voor je ?
Ik heb een e-mail ontvangen van mijn juwelier waarin staat dat ik zonder problemen een nieuwe kan krijgen. Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan bij hen. Ik was van plan om een DOXA 200 in het geel te bestellen, en ze hebben aangegeven dat ze deze nog aan mijn bestelling kunnen toevoegen als dat nodig is. Het was echter vervelend dat sommige mensen gelijk denken dat het om een namaak horloge gaat.
“Buyer beware!”
Dat geldt voor jou, maar ook voor degene die het horloge van je wilde overnemen.
Begrijpelijk dat het voor hem/haar reden was de deal te laten schieten.
Je reactie daarop in deze draad vond ik blijk geven van weinig empathie.
Nouja niemand heeft het hier gedacht, dat mensen op MP dat denken is logisch…daar is helaas veel fake in omloop.
Ik heb meerdere malen laten weten dat de heer welkom is om zelf gezellig even te komen kijken. Als iemand dan nog achterdochtig is…
Je kunt ook weer overdrijven! Wat voor empathie?
Hij weet dat het horloge van een juwelier komt. Die hebben per ongeluk een verkeerd serienummer erop geschreven! Je doet alsof een ramp is gebeurd… gewoon een foutje!
Advertentie op marktplaats even verwijderen. Bij de juwelier het passende garantiekaartje ophalen, horloge op marktplaats weer aanbieden!!
Maak je geen zorgen… jij weet waar het horloge vandaan komt! Foutje laten oplossen, en het horloge verkopen. Heel eenvoudig!
Thanks voor je bericht!
Wie drijft er nou over?
Hoezo weinig empathie?:
Marktplaatsverkoper biedt iets aan dat op dit moment niet helemaal klopt. Koper komt er zelf achter en neemt niet meteen genoegen met de reactie van de verkoper.
Beetje respect voor de koper graag, ook als het niet om een Rolex o.i.d. gaat.
Hij zal vast ergens een betere deal hebben gevonden voor een Seiko Prospex Manta Ray, zonder heisa.
Precies en gelukkig maar. Op naar de volgende
Zou me niks verbazen. Heb zelfs ooit neppe ice watches gezien. En zelfs vd goedkoopste Casio schijnen er namaak van te zijn.
Gesloten op verzoek Ts