Seiko is voor losers/winnaars?

Kwam dit vandaag tegen op mijn YouTube tijdlijn…

1 like

Deze man is echt een “buffoon” en zo staat hij ook bekend…

4 likes

Hij heeft gelijk. Ik ben een loser. :cry:

4 likes

Tegen de tijd dat deze chubby f@cker mij voor loser uitmaakt ben ik al overduidelijk een winnaar.

11 likes

Eén minuut gekeken (volgens mijn Tuna :sunglasses:). Na de 8ste ‘i’ve got to be honest’ maar gestopt.

3 likes

Ik niet op de mijne en, … dat heeft een reden. :wink:

7 likes

Lijkt me een intelligente kerel .
Althans . Zo komt ie bij mij over .

Vast een Rolex likker .

2 likes

Nou had ik Seiko best hoog zitten maar door dit goed onderbouwde verhaal ben ik om.

Dat ik nooit eerder heb ingezien dat Seiko rommel is, onbegrijpelijk, hoe heb ik zo blind kunnen zijn.:rofl:

6 likes

Geen reden om er een topic van te maken…

4 likes

Die vetklep lijkt op Bob de Rooij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

19 likes

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij dan van invicta vindt.

Ikzelf vind de vintage invicta’s wel vaak erg gaaf.

1 like

Ik deel ook niet alles. Maar kort samengevat is zijn punt dat iedereen eigenlijk voor dure horloge merken zou moeten gaan (met uitzonderingen daar nagelaten). Daar zit natuurlijk wel een interessante gedachte achter. Zou de horlogerie eigenlijk alleen moeten draaien om 2k+ horloges?

Beetje gedoe hè!? “Voor losers/winners” … koop gewoon wat je zelf mooi vind … maakt niet zoveel uit toch wat een ander ervan vindt? Grootste gedeelte van de dag zit je jezelf te vergapen aan je eigen horloge :blush:

2 likes

Liever niet. Dat zou inhouden dat je het plebs ook met horloges rond ziet lopen.
Ik zou de grens eerder bij zo’n 5000 euro willen leggen om nog een beetje onderscheid te kunnen houden tussen mode-poppetjes en connaisseurs.

3 likes

Context: een mening over wat voor winners en wat voor losers is - brought to you door een man die seksvakanties naar Thailand boekt :joy:

5 likes

1 van de weinige ongesponserde youtubers in de watchcommunity .
Wellicht de enige zelfs .

Dat maakt. zijn oordeel dan wel weer een soort van objectief .
(Voor zover een achterstandwijker met bijbehorende achterstandwijk ambities objectief zijn kan dan uiteraard) .

1 like

Ik vind t ook op zijn minst een vrij irritant persoon

1 like

Klopt best aardig.

1 like

Het is tegelijk wel iemand die ieder moment gebruikt die er beschikbaar is om geld aan iets te verdienen.

Dat vinden een heleboel mensen over een heleboel andere topics ook en een heleboel mensen reageren met veel plezier op die topics.

Houd toch allemaal eens op met dat irritante gedoe.
Staat het je niet aan, lees dan lekker iets anders !

Zonde weer.

4 likes