Seiko is voor losers/winnaars?

Je moet een uber loser zijn om voor een ander te bepalen waarom die een loser zou zijn. Die vetzak is dus een uber loser. Maar ehh, dat gezegd hebbende, maakt dat mij dan een uberuberloser? Kak, lekker belangrijk. :poop:

2 likes

Correct!

2 likes

Haha, misschien vanwege de verdorvenheid van de mensheid (zie het milieu en het klimaatakkoord) zijn wij allemaal losers. Iedereen heeft te maken met verlies, bijna niets is blijvend, alles vergaat, alles zinloos behalve Rrrrrroooolllleeexxx! :laughing::laughing::laughing:. Think about that, f$%#ck£$%#rs.

Hmmm begin door te slaan… :roll_eyes:

2 likes

Tadaa .
En dat is nou juist het verschil tussen een winner en een loser .

You do the math over wie dan wat is .

1 like

Nee, ik post wat ik wil. Enkel een moderator kan daar verandering in brengen.

1 like

Misschien een leuk idee om dan een - Ik zie geen reden voor dit topic topic te maken - dan kun je helemaal los. :wink:

2 likes

Tja hij heeft niet vaak gelijk…

1 like

Wie? Archie?

Als je je oordeel voornamelijk laat bepalen door anderen, dan pas ben je een looser. Zo een die nergens zelf voor staat of niets mooi kan vinden zonder dat de ander dat ook vindt. Ik ben zelf aan het sparen voor een Grand Seiko quartz. Ik vind dat prachtige horloges en heb bewondering voor de aandacht die er aan de afwerking wordt besteed. Daarom en niet vanwege marktwaarde, snobisme, uiterlijk vertoon en dergelijke. Hetzelfde zou ik kunnen hebben met Rolex, alleen heb ik dat niet. Ik vind ze nu eenmaal minder mooi dan GS.

2 likes

Dat dan weer wel :grimacing:

1 like

Vermakelijk, dank voor het delen :joy:

1 like

Kom op, waar zijn m’n mede-losers… Deze man heeft ons door.

Neem niet alles op het internet serieus mensen, bespaart je een hoop stress.

10 likes

Archie is een baas, fuckers.

:joy:

2 likes

Om nu te zeggen dat het voor losers is gaat wel evht te ver.

Wel een merk dat zijn modellen uitmelkt.

1 like

Shit, die is dom! “Ik draag mechanisch, want als er een kernbom komt dan ‘poef’ zegt je kwarts. Alleen je mechanische horloge kan dan nog tijd vertellen”. Als een kernbom zo dichtbij ontploft dat je kwarts ‘poef’ zou kunnen zeggen, dan ben jij er ook niet meer… dus geen probleem.

Maar, is dit een Amerikaan? Als je maar vaak genoeg je punt gilt, en vaak genoeg herhaald, wordt het vast echt waar. Gelukkig geeft hij toe dat lithium niet goed genoeg werkt (manisch?).

Ik moet wel toegeven, zijn punt dat je binnen horlogerie beter bent als je een snob bent en een duur horloge koopt, die hoor ik wel af en toe. Uiteindelijk wil je toch een … .

1 like

Australiër. Lekker dicht bij Thailand.

1 like

Geweldig mooie collectie zeg!

2 likes

Klopt niet helemaal. De juiste tactiek van een kernaanval is om een EMP te initiëren vanuit de hogere atmosfeer. Dus, met andere woorden, ze laten een kernbom hoog boven je in de atmosfeer ontploffen. Daarna zal men pas de echte kernbommen op de grond laten vallen. En dat hoeft dan weer niet bij jou in de buurt te zijn.

Correct me when I am wrong!

3 likes

Archie ( Paul Pluta ) komt voor in een documentaire over prostitutie ( van zeer jonge vrouwen ) in Thailand en zo zijn er nog wel wat onfrisse zaakjes rond deze droeftoeter.

2 likes

Het is een vies varken die bedelt om geld van zijn viewers. En ook een gore sextoerist.

2 likes