Seiko is voor losers/winnaars?

Dit soort topics is voor losers/winnaars?

En die YouTube filmpjes mogen ze lekker in Amerika houden. Stelletje blaaskaken.

(Ik heb het filmpje niet gekeken maar het screenshot doet het ergste vermoeden)

Wat moet Amerika met een YouTube filmpje van een Australiƫr ?

1 like

Zal mij worst wezen ā€¦ tegenwoordig schijnt iedereen te denken dat hij of zij een filmster is. Paar filmpjes op YouTube knallen en hoppa, je bent beroemd.

Internet is een zegen maar de uitwassen hadden niet gehoeven van mij :stuck_out_tongue:

Ik zou even een mailtje sturen naar het internet misschien luisteren ze wel.
Het zal de warmte zijn, ik laat het verder maar gaan.

Heel verstandig, morgen ben ik wel weer genuanceerder :stuck_out_tongue:

1 like

Deze man heeft zijn eigen typetje gecreƫerd en verdiend daarmee een leuk zakcentje. Hij doet ook betaalde reviews en wil alleen maar hits scoren om focking money te maken (imho)

:ok_hand::ok_hand:

Ik heb zowaar een keer geen reden om gaten in je betoog te willen schieten. :innocent::+1:

@Chlorophyl kom er maar in.

2 likes

Wat ik wel grappig vind is dat hij de grond gelijk maakt met het Bark and Jack kanaal. Voor degene die het niet weten, de rat (rodent) waar hij veelvuldig aan refereert, gaat over hem. Mij benieuwen hoelang het nog duurt voor die Adrian (heet hij geloof ik) een reactie daarop gaat geven en we lekker een ā€˜watchbeefā€™ kunnen gaan beleven :star_struck:

En Bear Clooney doet dat weer met the Urban Gentry.
Gaat lekker zo :joy:
klik

1 like

Ik maar denken dat iedereen the rat noemt als ze het over TGV van de urban gentry hebben.

Jeetje, dat deze meneer nog steeds publiek heeft. Doet hij, op een bepaalde manier, toch iets goed.

Ook! Klopt. Leuk toch, beetje in de rondte schoppenšŸ¤—

Uiteraard hangt daar een componentje subjectieve beleving aan vast. Maar grondstoffen van topkwaliteit, vakbekwame bereiders/makers die eer uit hun werk halen en klanten/gebruikers met enig onderscheidingsvermogen helpen alvast bij het bereiken van een bovenmodaal kwaliteitsniveau.

Overigens kan ik ā€œZen and the art of motorcycle maintenanceā€ van Robert Pirsig van harte aanbevelen als je interessante inzichten wil opdoen ivm kwaliteit.

Tenslotte is het caloriegehalte van een maaltijd wmb geen kwaliteitsindicator. Soms is het dat wel, maar dan eerder in tijden van voedselschaarste. En dan geldt: hoe meer hoe beter.

Al twintig jaar fan. :thinking::grinning: Grappig, ik zou het ook aanbevelen, maar het waarom wordt niet kort.

En in tijden van overschot een vloek. Zoals nu. Vandaar de obesitas statistieken.

1 like