Seiko Kinetic only

Dit zijn trouwens mijn 7D48’s

2 likes

Kinetic Tuna GMT op Isofrane

8 likes

Mooi klokkie

Goedemorgen…:grin:

8 likes

Recent gescoord in de UK.

Hij is goed gebruikt, maar dat heet “karakter” (het is dan ook een gebruikshorloge, geen sieraad), en de prijs was er ook naar. :wink:
Kwam binnen met een week gangreserve. Vandaag heb ik zo’n Imageo-lader binnengekregen en daar staat 'ie nu in.

Ik ben er erg wijs mee.

8 likes

Goeie tip !
Dank !

Goeie tip. Ik ga er 2 aanschaffen ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

De sun is inmiddels volledig opgeladen , blijft toch een mooi horloge nu nog een mooie rubberband liefst donkergroen zien te vinden

6 likes

3 likes

ik ben wel een fan van kinetic`s.

wat denken jullie van deze, wat zou je hier maximaal voor betalen ?

Als je ook fan bent van titanium en de prijs valt laag uit dan zou je kunnen overwegen. In Thailand is dit model heel populair vanwege wijlen koning Bhumibol, hij droeg dit horloge ook. De verkoopprijs kan daarom alle kanten op.
Denk niet dat ik er zelf de geschatte 700 voor neer zou tellen.

1 like

Geen 7-800 in ieder geval. :upside_down_face: Daar boven op komen nog 9% veilingkosten, verzendkosten en importkosten. Dus dan zit je zo aan 1000+ euro. Deze ging voor 300 euro op catawiki

1 like

Catawiki zit met hun schattingen constant te hoog. Ben benieuwd waar die straks voor weg gaat.

3 likes

9 likes

Mogge…:+1:

8 likes

Vandaag deze Seiko ska761nieuw nog in de stickers binnen gekregen, wat een kanon van een horloge super blij mee!

16 likes

nice!!

heb deze een heel poosje met enorm veel plezier gedragen.
Fijn om de pols, lekkere knaller.

Ik had hem wel op rubber, was mijn werkhorloge en dan is staal een beetje bagger.
https://www.instagram.com/p/BsIANKEHO7F/?utm_source=ig_web_copy_link

8 likes

Wow erg mooi…:grinning:

1 like

De echte - nieuwe cel erin, beetje poetsen en na dik 25 jaar heb ik hem dus toch😛


De vreselijke fake (links voor de kenners) die ik destijds kocht doet het nog steeds trouwens…:sweat_smile:

6 likes