Seiko Kinetic only


Blijf het bijzondere horloge’s vinden.

15 likes

Da’s een mooi stel Kinetics! :+1: U bent een liefhebber?

Ik stuur je even een pb. Ik weet n.l. niet of ik het hier mag vermelden.

1 like

Goeie adresjes mag je wel melden hoor…

Blijft één van mijn favorieten! Ik heb hem ook met zilver/grijs dial.

9 likes

Nogal ja , de modellen ,de techniek spreken mij erg aan.

2 likes

6 likes

Oeps - die stond ineens weer stil :grimacing:
In beweging blijven, minimaal 1xper maand: schudden, wandelen, glaasje polijsten, whatever - als er maar weer wat reserve opgebouwd wordt :nerd_face:

5 likes

Deze heb ik ook, ooit als cadeau van vrouw en kids :innocent:

1 like

De zwarte dial heb ik al een hele tijd in mijn bezit. Ik heb die ooit over genomen maar de band was te kort voor mijn pols, ik dacht nog “dat fix ik zo”. Bleek moeilijker dan gedacht en daardoor is het horloge jaren in de kast blijven liggen :see_no_evil:. Een aantal jaar geleddn toch maar weer opzoek gegaan en toen stuitte ik op deze grijze dial. Ik dacht die is voor mij! Helaas had deze ook niet alle schakels meer dus op dit moment heb ik één passende band die ik zo nu en dan eens wissel met het horloge tot ik de andere band (ooit) ook op lengte kan krijgen.

2 likes

Zal eens zoeken, denk dat ik nog één schakel ergens heb :+1:t2:

1 like

Alle 3 prachtig en heel mooi Heb je ze nog in bezit ???

Heb je de bovenste nog ?? 7D48 met zwarte wijzerplaat. Ik heb hem nog nooit eerder gezien hier.
Ik heb er namelijk ook 1 Uiteraard vind ik hem mooi anders had ik hem niet gekocht. :star_struck:

6 likes

Gaaf ding :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Ik heb ze inmiddels beide niet meer.

Waren wel fijne horloges met een lange gang-reserve. En de geweldige techniek om in ieder geval je datum niet meer gelijk te hoeven zetten.

1 like

6 likes

Dat zou super zijn!

Eentje waar ik erg blij mee ben :smiley:

9 likes

:sunny:

10 likes