In de tijd dat de band voor de SLQ003 nog te koop was kostte die 264€ compleet en toen de rubberen band delen uitverkocht raakte kostte die 451€😳
Eens kijken of ik hem nog kan plakken
Ook gebroken dus? Staat er ook 1 te koop op eBay ook met meshing band en complete gebroken originele band.
Tja drama toch?
Niet de mijne - maar wel benieuwd hoe duur . Ik zie ze nooit eigenlijk, wel die andere die een beetje ‘drukker’ is
Dat zijn toch die message seiko’s?
Ja, die van kan nog erger… 4 stuks in goede staat , niet te gebruiken door de slechte bandjes en de bizarre bevestiging - met 2 pinnetjes door de band die in kast en deksel moeten klemmen en daartussen nog een ‘stekkertje’ voor de antenne. Band is geheel van dun staal en met laagje rubber bekleed…
Pfffff gekkenhuis
Zag er nog eentje met een goede bracelet en als nieuw - maar wel even 1150 pond
Moet je zeggen dat ik met mijn bandjes voor mijn 0e60 en 69 in TPU erg tevreden ben. Ik laat nu de puntjes op de i zetten betreffende de afmetingen zodat het opbouwen van de metalen delen makkelijker afgaat en dan ander materiaal proberen een beetje meer silicon like. En dan is kijken of de tekening van de print makkelijk aan te passen is zodat er ook bandjes geprint kunnen worden voor de 0e39 en de 3m22
Staat er ook 1 uit Italië
Maar heb nu even iets anders op de planning staan heb nml een 0h49 die heeft een nieuwe urenwijzer nieuw glas en batterij nodig. Jammer genoeg zit er niet de originele wijzerplaat op missie vind ik die ook nog is een x
Zoom maar in op de bovenste foto en zie de wijzer en de andere foto is zoals het hoort met originele wijzerplaat
Kun je proberen en dan de binnenkant overlappen met ducktape
Moesten ze eigenlijk meeleveren bij Seiko
Maar van welke model is het bandje dan gebroken?
Van de chrono maar ook van 3 anderen uit die design lijn.
Ok dus als ik het goed begrijp is de band van de slq gebroken en van de een paar 0e39’rs