Seiko Kinetic only

Die doet het klusje goed dus als je er belang bij hebt, gewoon kopen.

1 like

Oké bedankt :+1:t2: :smiley:

1 like

Ja dat is hem, doet wat ie moet doen.

1 like

Merci :+1:t2:

10 likes

9 likes

Wist al even niet meer waar hij lag maar vind hem gister per ongeluk toen ik iets opruimde.
Leuk, had het er toevallig vorige week nog over met @MrMojo.

Mijn eerste echte horloge! Wat was ik daar blij mee toen zeg! Denk dat ik iets van 11 was ofzo. :blush:

11 likes

Geweldig Pim! Het bijzondere is, dat ik nu nog steeds snap waarom ik hem toen al tof vond.

3 likes

Leuk, echte klassieker dit! Voorzichtig met de bracelet - vaak breekt hij na zo’n lange tijd bij de minste spanning door kunststof ‘moeheid’. Ik probeer dat tegenwoordig (na enkele gebroken banden) te voorkomen met silicon smeermiddel

2 likes

Thanks! Goede tip! Ik probeerde hem al ronder te buigen zonder succes (was wat ovaal geworden tijdens t lange liggen) maar dan laat ik die tactiek nog even achterwege. :sweat_smile:

2 likes

Oei, pas op :thinking: - nieuw niet meer te koop

Wel iemand hier op hf die ze print :muscle:
Succes en geniet er weer van, te mooi om te laten verstoffen :four_leaf_clover:

6 likes

7 likes

Ik zou 25 jaar na dato bijna gaan zoeken naar een leuk exemplaar.

2 likes

Goede, dat is ook wel een beetje wat ik dacht terwijl ik de boel aan t buigen ging.

Oh tof, goed te weten! Mag ik weten wie dat is?

Jaaaaa doen! :smile:

2 likes

Even de naam kwijt, maar in elk geval in dit topic te vinden - ongeveer 2 jaar terug?:thinking:
Zoekfunctie op “printen” of “bracelet” checken zal sneller gaan dan scrollen :+1:

1 like

Ah bedankt!
Ff gezocht gelijk en gestuit op een “EV”.
Nog aan het doorsherlocken om te vinden of hij buiten het forum de banden aanbied.

Het is pseikopath

3 likes

Ahh ja ik zie het, dank je wel!

Niet in het Nederlands.

Broertje

6 likes