Pseikopath =/= Pseikopaat
Hoi Pim ik was nieuwsgierig of er weer iets op Kinetic only was gepost en ik las iets over een seiko arctura die jij tegen kwam in een laadde en al in je bezit heb vanaf je 11de. Het rubberen bandje hiervan is is bijna op z’n end heb ik begrepen. Die kun je nog kopen Google maar naar 5m42-0e39 horloge band of anders Rob van monsterwatches raadplegen die heeft geloofsboek nog wat liggen en is voordeliger. De bandjes die ik heb zijn 5m42-0e60/69, slq003 vervangende bandjes die zijn 20mm aan de lug jij heb 19mm nodig. Heb je info nodig laat me weten laat me weten dan help ik je op weg.
Een poos geleden vroeg rob een derde van de prijs voor de band in de hier boven vermelde link.
Wat leuk dat je de moeite al neemt om dit te laten weten @anon12692199EV! Bedankt!
Was al van plan contact op te nemen na m’n vakantie n.a.v. de tips van @domega en @sq100.
Maar helemaal top deze info! De band is idd nog wel heel maar lijkt me tof om hem achter de hand te hebben of te vervangen.
Viel me trouwens op hoe bizar los hij draagt. De rek zal t niet zijn toch? Bizar hoe los ik hem toen blijkbaar droeg.
Benieuwd of Rob er nog een heeft liggen!
Bedankt!
Info delen lijkt me niet meer dan normaal Pim deze arctura ‘s is mijn ding. Wat de rek betreft geen idee het is rubber daar zit weinig rek in lijkt me. je moet is weten hoe dit er uit gaat zijn in de jaren het lijkt wel op te lossen net kauwgom.
Hier zie je de opbouw van een 4GM7 band die is van zijn grotere broertje de opbouw van een 0e39 band is nog eenvoudiger.
Afgelopen weekend op een rommelmarkt weer een hrle aardige Kinetic gezien - mmmh…
Uiteindelijk maar laten liggen vanwege 't niet lopen, en toch ook wel de aandacht die een paar Kinetics nodig hebben als je ze allemaal fit wil houden .
Dus vandaag weer eens een van mijn favorieten om