Seiko Kinetic only

4 likes

4 likes

Ooit opgekocht, deze waren gebruikt om andere te ontwikkelen. Bij de meeste ontbreken de accu’s.

2 likes

Zwikje Panasonic MT 920’s zien te scoren. Dan kunnen deze horloges aan een nieuw leven beginnen. Zonde om te laten liggen.

2 likes

8 likes

Wat je krijgt als je een 5J22-0A30 kruist met een 5J22-0A50.

5J22-0A50 :point_down:

5J22-0A30 :point_down:

Resultaat :point_down:

:smiling_face:

9 likes

Zou graag eens willen weten hoe je zo’n foto maakt, zit altijd met lichtinval enzo. Heel tof gedaan :+1:t2:

Niet volledig origineel, zit een saffieren bodem op omdat ik de binnenkant gewoon enorm waardeer, en een andere sluiting. Door het gebrek aan microadjust past het origineel me gewoonweg niet. Misschien ooit weer :laughing:

2 likes

Gewoon met camera van IPhone 13.
Das al niet de beste camera :grimacing:
Eerst foto maken, daarna uitsnijden :smiling_face:

3 likes

11 likes

8 likes

8 likes

Nadat ik dit topic was tegengekomen, m’n eigen kinetics weer eens tevoorschijn gehaald:
Kinetic Auto Relay (model 5J22-0A50), Premier Kinetic Perpetual Calender SNP041P1 en Kinetic SKA789P1 (Conceptual Series). Ze liggen inmiddels heel lang gezamenlijk in hun doosje, waardoor de secondewijzers na een aantal malen schudden bewegen met een twee-seconden-interval. Zal ze binnenkort toch maar weer eens gaan dragen om te kijken wat de status van de batterijtjes is. Met de concurrentie van de aanstaande woensdag op te halen Tudor zal dat wel wat discipline vergen ben ik bang :see_no_evil:

7 likes

Oudje van mijn vader geweest

10 likes

BFK

14 likes

Is het bekend op dit forum bekend dat de AGS/Kinetic techniek een tweede leven heeft gekregen in enkele van de Epson Trume horloges? Daar heet het kaliber ME25.

image

TRUME L Collection -Break Line- SWING GENERATORの魅力と使いやすさとは。

Voor meer info over het merk Trume verwijs ik naar google (zoek op “epson trume”.

3 likes

Daar moet staan: Is het op dit forum bekend dat de AGS/Kinetic techniek een tweede leven heeft gekregen in enkele Epson Trume horloges? Die inmiddels uit de handel zijn, maar uiteraard tweedehands nog wel te verkrijgen.

2 likes

Ja, dan zijn ze echt behoorlijk leeg. Drie Kinetics, zonder lader, lijkt mij persoonlijk ook wel 'n uitdaging. Vooral als je daarnaast nog (veel?) meer horloges hebt. :sweat_smile:

Mooi aandenken!

Blijf ik toch een van de leukste Kinetics vinden. Af en toe wel 'ns een beetje spijt dat ik de mijne heb verkocht. Weet nog hoe blij ik ermee was, nadat ik 'm bij Rob had opgehaald en ie meteen mee op vakantie ging. :blush:
Maar goed, inmiddels beetje andere weg ingeslagen. :person_shrugging:

Nee. Had daar nog nooit van gehoord.

3 likes

Klopt, daarom dan ook leeg… :thinking: Heb hier ook begrepen dat dat een/de reden is dat ze worden weggedaan, terwijl het eigenlijk een geweldige techniek is. Daarom net op internet gezocht naar zo’n Philips Imageo led-kaarsen lader en gevonden, tweedehands voor lage prijs. Deze is nu onderweg :hugs:

4 likes

12 likes

Werkt uitstekend voor kinetics.

2 likes