Seiko Marine Master 300 Topic ๐ŸŒŠ

1 like

11 likes

9 likes

Het blijft een mooi horloge. Als alles nu eens maar 1/10e kleiner was, dan was hij misschien voor mij ook draagbaar.

1 like

Ik heb er een gehad en eerlijk hij draagt een stuk kleiner als je zou vermoeden.

2 likes

Zeker waar. Draagt mijns inziens vergelijkbaar als een SKX. Een Turtle, Sumo of Samurai of SPB051 draagt veel groter.

Mag ik vragen welke band heb jij ?

1 like

Dat mag je zeker vragen. Dit is een Crafter Blue band met originele Seiko MM300 sluiting. Ik heb uiteraard ook nog de originele stalen band maar vond deze ook wel leuk als afwisseling. Ga ook nog een Crafter Blue band voor mijn Tudor Black Bay bestellen. Super banden voor een mooi prijsje.

1 like

Was deze SLA023J1 hier al voorbij gekomen? Ceramic en saffier, leverbaar vanaf oktober 2019.

14 likes

Ik wilde een (tweedehands) SBDX017 kopen. Maar hoorde dat hier helemaal geen onderdelen/uurwerken meer voor te krijgen zijn.
Dus als hij kapot is niet meer gerepareerd kan worden.

Weet iemand hoe dit zit?

Seiko kan dat ding prima nog repareren en servicen.

7 likes

Seiko MM300 Sla021j1

8 likes

In mijn beleving is Marinemaster300 elk cent waard!:+1:t2::ocean::sun_with_face:

5 likes

Zou er wel eentje willen als vakantiehorloge. Eigen design.

Wat kost een onderhoud via een dealer op deze MM eigenlijk?

Wat voor type is die linker nu precies? De rechte is de MM300 toch? Alvast dank.

1 like

Links is een MM300 rechts is een MM200 (SPB077)

Links:

Rechts:

2 likes

Dankjewel๐Ÿ™‚. Beiden ontzettend mooi. Die spb077 is een vrij recent model volgens mij, nog nooit eerder gezien! De MM300 springt er wel echt uit, maar beiden hebben een mooie kastvorm.

Klopt die SPB077 a.k.a MM200 is ongeveer een jaar uit. MM200 is prince and MM300 is king :sunglasses::+1:

1 like