Prachtig horloge deze zwarte uitvoering, maar gaat het in de loop der jaren niet slijten of is dit zo goed dat het altijd mooi blijft?
Ziet er goed uit deze nieuwe aanwinst van jouw, grotere indexen staan hem erg goed, de sbbn031 vind ik eigenlijk te klein, de sbbn017 en deze nieuwe van jouw zijn mooier.
Veel plezier ermee.
Thanks, die SLA023 blijft schitterend.
Dankjewel hij is kwa looks mijn mooiste duiker.
Het is een prachtige horloge.
Hoi,
Heb je Martens gemaild?
Heb hem nu ruim 2 jaar onafgebroken om de pols, maar vandaag voor het eerst weer eens op de originele band. Best mooi!
Voor mij staat de originele band op nr. 1.
Jammer om te horen, misschien moet je als je in Maastricht bent eens persoonlijke naar binnen stappen, dan denk ik dat je er wel op komt als ze zien dat je serieus bent.
Succes .
Dat is inderdaad een optie.
Zijn hier nog mensen met de Seiko Marine Master 300 SBDX of SLA series?
Ik heb de Marine Master 300 SBDX001 gehad. De laatste der mohicanen uit het Pre-Prospex tijdperk.
Waanzinnig horloge maar uiteindelijk laten gaan voor een Tudor Pelagos 25500tn Two liner…
Maar gek genoeg is Seiko Marine Master 300 SLA021J is on my radar…
Iemand die zowel de vorige generatie heeft gehad als de nieuwe SLA? Zo ja hoe verhouden deze ten opzichte van elkaar? Is de kwaliteit en bouwkwaliteit omhoog gegaan? Of vergelijkbaar met de SBDX001/SBDX017?
Ik heb de SLA021, maar heb geen vergelijk met de oudere types…
Als je hem een x in real life wilt checken hoor ik het wel!
Hoi,
Ik heb beide gehad en ik vind ze allebei hetzelfde dragen, marinemaster op de dial is wel veel mooier dan de x, de sla is echter in meer kleuren te krijgen.
Allebei prachtige horloges eigenlijk kwa looks een van de mooiste duikers verkrijgbaar.
Sinds kort heb ik hem ook.
Hele mooie aanvulling met mijn sinds kort aangekochte Captain Willard.
Ben weer even in de Seiko gedoken.
SBDX001 EN SLA023. In het dagelijks gebruik voldoen beiden uiteraard. Eerlijk gezegd draag ik de 001 nauwelijks, omdat de blauwe mijn voorkeur heeft.
Als je onderstaand artikel opzoekt, kun je alle verschillen tussen 001-017-021 ontdekken.
Seiko Marinemaster 300 SLA021J1 – Still the best in class?
Maar het zal wel de Tudor worden…
Vind ze alle 2 wel mooi…