Seiko Marinemaster tips graag

Ik mag hopen dat hij er, voor wrist’s sake, nu ook weer vanaf is. Dit is geen rubber maar hard plastic.

Iemand contact gehad met de marinemaster verkoper op uhrforum? Zeker al verkocht?

Jazeker, die is verkocht :wink:

1 like

Lucky bastard! :wink:

1 like

Ik zie de MM alsmaar vaker zowel hier als op Uhrforum. En de vraag stijgt …

Dat is het erge van deze hobby. Je oog valt op een nieuwe knaller, alleen er is moeilijk aan te komen, je grijpt steeds mis… grrr

Zou je niet zeggen bij deze prijs, belachelijk laag voor een mei 2017 sbdx017. :unamused:
Je zou haast denken als het te mooi is om…:thinking:

Zit er ook over te denken om de mijne te koop te zetten. Wat zou een mooie prijs zijn? €950 ofzo? Of zit ik dan te hoog? Hij is wel in nieuwstaat van 2015

3 likes

Ik zou even je inbox alvast leeg maken :wink:

In dat geval zie ik je zo! :joy:
Wat eten we?

Dat was rap! @superC bedankt voor de snelle deal! En tot een volgende keer :slight_smile:

4 likes

Shiiiiiiiit! Weer te laat!

3 likes

Meen je niet?? Die had ik er nog wel naast gewild.

1 like

Ik ook te laat… damn. Haha wel mooi hoe gewild te zijn.

1 like

Jij hebt net die van UF gekocht toch? Gun mij die maar :innocent:

Nee, ik heb die niet gekocht. Maar weet wel wie :wink:.

Was maar een grapje dat ik hem erbij wilde hebben. ik vind de MM niet enorm mooi. Maar de gekte is toegeslagen hier op HF.

Laat degene die hem heeft gekocht maar even weten dat ik interesse heb :joy:

1 like

Valt wel mee, echter hoe vaker dezelfde mensen het roepen, hoe meer mensen het gaan geloven.

Al ziet ie er wel altijd erg vet uit op de foto. Ben benieuwd hoe- ie om de pols is.

Beetje hoog maar daar ondervang je wel de lowballers mee :+1::wink:

Waarom staat de X op de kroon? Dacht dat de MM met een gladde kroon is. En is 1350 dan weinig voor die versie of uberhaupt goedkoop voor een gebruikte MM300?