Seiko MM200 'a touch of blue'. Welke?

Even een polletje, omdat het kan! Ralph is rustig, dus dan doe ik het maar. :sunglasses:

Welke blauwtint valt hier in de smaak?
Néé, er zijn nu even geen andere keuzes dus hier moet je het mee doen, … je mag dit geneuzel ook gewoon overslaan natuurlijk. Oh enne jaja, ik weet dat de zwarte (SPB077) eigenlijk 't mooist is. :wink:

Ik stel aan u voor:

Seiko Prospex SPB083J1 “Great Blue Hole”

Seiko Prospex SPB097J1 “Twilight Blue”

NB Afbeeldingen geleend van Googlewinkeltjes, winkeltjes via Google dus. Geen idee welke.

Welke gaat het worden?

  • Seiko Prospex SPB083J1 “Great Blue Hole”
  • Seiko Prospex SPB097J1 “Twilight Blue”
  • Ik sla dit geneuzel over. :wink:

0 stemmers

4 likes

Ik kies niet mee, maar vul aan met vergelijkende foto’s. Allebei mooi :+1:

21 likes

Deze is erg gaaf. Denk ik ook moeilijker te vinden of niet?

Mooie foto’s man!

3 likes

WOW! Mooie platen, dank je wel. :ok_hand:
Maar ûh, Vista? :see_no_evil:

1 like

Great blue hole FTW! heb deze niet voor niets incoming
Reden: rustiger design, met grandioze kleurschakering.

2 likes

Dat valt wel mee. Hoewel ik ze nog niet in de winkel heb zien liggen. De 83 wel, die lag vorige week gewoon bij de Bijenkorf bijvoorbeeld. Online is die 97 net zo goed verkrijgbaar als de 83, ongeveer dezelfde prijs ook.

Dit wordt een duidelijk overwinning. :+1::grin:

2 likes

Die naam alleen he. Ik krijg daar meteen bepaalde associaties bij. :face_with_hand_over_mouth::upside_down_face:

Aha dan zeker de 97! Die zou ik zelf ook nog wel eens willen proberen.

1 like

Daar kan ik je niet bij helpen helaas.
Behalve doorverwijzen naar het forum waar de associatie betrekking op heeft.
:smirk:

Toch als ik naar de foto’s van Mark (@sq100) kijk vind ik die kleurrijkere 97 echt niet lelijk. Maar als ik het mes op de keel krijg neig ik ook meer naar de het ‘grote blauwe gat’ ding …

Echt hè. It’s a joy forever. :rofl:

1 like

Absoluut! Prachtige foto’s :ok_hand:

1 like

Lijkt me duidelijk @ poll.

1 like

Ik weet het niet; want die ene stem voor de twilight blue is wel van de Grote Seiko Guru himself

2 likes

Soms werken oude systemen nog best goed voor de leeftijd. Ik meen dat hier nu Arch op staat :wink:

1 like

En toch ook nog 3 die het echt helemaal geen reet interesseert haha. Lekker man! :rofl:

2 likes

Blue hole = boring. Die andere is veel speelser. Lekkere knaller voor de aanstaande zomer lijkt me!

3 likes

Heeeeee, doe normaal man!

SPB083 natuurlijk

1 like

Eens. Maar minder kleur maakt hem wel iets draagbaarder. Ik ga ze gewoon allebei proberen, eerst de 83 en als ik die zat ben de 97… tegen die tijd is het ook wel zomer denk ik. :sunglasses:

FF plagen: :crazy_face:

De SPB077 met de secondewijzer met oranje tip & het zwarte datumwieltje van die Topper.


Plus het datumloepje van die Zimbe.

Oh… en dan eventueel een geblauwde bezel erop…
image

Dan heb je pas een ‘touch of blue’:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t2:

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

3 likes